39 yaşındayım ve benden 10 yaş küçük çocuk başımı ağrıtıyor. Bekar o, benim de oğlum var. Beraber yaşayalım diyor, garip değil mi?

Çok yoğun ilgi ve alaka içinde, sevgilim gibi hissediyorum ama henüz değil. Benden önce de uzun bi ilişkisi olmuş benim yaşlarda bi kadınla ama ayrılmışlar. Lafı fazla uzatmadı ve beraber yaşayalım dedi, çok yakışıklı ve genç, ben pek yanına yakışmıyorum. Bunu da dile getirdim, çok kızdı. Napsam şaşkınım?
39 yaşındayım ve benden 10 yaş küçük çocuk başımı ağrıtıyor. Bekar o, benim de oğlum var. Beraber yaşayalım diyor, garip değil mi?
Cevapla