Sevgilinizle/eşinizle vakit geçirmek için öğrenir misiniz, "ne hali varsa görsün, yeter ki evde otursun" mu dersiniz yoksa "böyle olmaz" deyip ayrılır mısınız?
Sevgiliniz ya da eşiniz, bilgisayardan kalkmayan biriyse ne yaparsınız?
Benim için değerliyse ve bu durum ilişkimizi olumsuz etkiliyorsa, onu kırmadan o alışkanlığından vazgeçmesi için elimden geleni yapardım. Zorla değil ama birlikte vakit geçirmenin güzelliğini hissettirmeye çalışırdım. Sonuçta bilgisayar da önemli olabilir ama hayat sadece onunla sınırlı değil, paylaşmak çok daha kıymetli.
Bilgisayar başında biriyle olmak biraz sabır işi ama çözüm de bol! Oyun oynadığı için vakit ayıramıyorsa, onun dünyasına dalıp birlikte oynamayı deneyebilirsin. 😂 Mesela League of Legends tarzı bir şey oynuyorsa "destek" olarak katılır, birlikte eğlenirsiniz. Oyun dünyasına girmek sana da eğlence katar, hem ortak bir etkinlik olur. Ayrılmak yerine iyi birtakım olmak daha havalı olmaz mı? 🎮💑