Tanıdığınız kişiye mi aşık olursunuz, aşık olduğunuz kişiyi mi tanırsınız?

Yani birine aşık olup onu tanımak mi istersiniz, zaten tanıdığınız kişiye zamanla mı aşık olursunuz...

Tanıdığınız kişiye mi aşık olursunuz, aşık olduğunuz kişiyi mi tanırsınız?
Cevapla