Gözlerin dolması da kırılıp incinmeye dahil mi!!!

Sevgi nedir bilmeyen, seni kalbime gömdüm..
Gözlerin dolması da kırılıp incinmeye dahil mi!!!

Sevgi nedir bilmeyen, seni kalbime gömdüm..
Var. Ben 40 derece ateşle kıvranıp yanarken bana faydası olabilecek tek kişi amcamın "eheheh bir şeyin yok. Abartma geçer" demesi ve beni öylece bırakıp gitmesine rağmen her zor durumda kaldığında ilk benim sırf Allah rızası için onun yanına koşmam.
Hangi birisini anlatayım ki evliliğimde kaynanamla ilgili yaşadığım sorunlar yaptıkları , söyledikleri nankörlüğü , travma olarak kaldı bende 🥺 evliliğim bitnesine rağmen onu animsatan bir durum olduğunda bir hüzün çöküyor üstüme, konuşurken bir ortamda gözlerim doluyor bazen carpintim tutuyor
'Ölsem unutmam' diye büyük konuşmam ama birine son davranışınız şekliniz onda bıraktığınız tek fotoğraftır demişler bazıları bende nasıl bıraktıysa öyle kaldı.
Aşk hayatı konusunda öyle içimi ısıtacak büyük bir şey yaşamadım doğruyu söylemek gerekirse ve hayatın boyunca da yaşayabileceğimi sanmıyorum biraz aşk konularına bayağı uzak yetiştim hayatım getirmiş olduğu şartlar elimdeki imkanlar beni aşktan bayağı bir uzak tuttu desem yalan olmaz
Cevap
24Cevap
Çok şey var hepsi kardeşime dair güzel anılar...
Allah razı olsun
Var, ölsem ne unuturum ne de unuttururum.
cümle aşırı devrik oldu :D kaldırın djfj
Sen anladın mı? :D anladıysan sorun yok djdk
Dimi ama ya 🧌
♥️
Muaaah 💋
Elbette vardır ama şimdi ne var diye düşünmek istemiyorum gadası
Evet çok var maalesef
Bir kız vardı beni çok seviyordu, yani nerden baksan 1 sene beni bekledi geri dönmem için, ama gel gör ki hiç sevgi yoktu ben'de, hiç sevmiyordum, napalim kader kısmet, ama şu an hala aklımda kabul etseydim nasıl olurdu.
Yaşı küçüktü ama, TLF verdi bana ne olur ne olmaz diye hatta ama imkansız gibi bişey,
Ölümden sonra zaten asıl "hatırlanacak" her şey. Hesaplaşma günü bana yapılan tüm reel ve siber haksızlıkların canına okuyacağım evelAllah.
Elbette 🌸
Çok şey var be dostum hangi birini anlatayım ki
Evet ama ben şöyle diyordum "o kadar içim acıdı ki alzheimer olsam yine unutmam" 😅 ne söylendiğini unutuyorsun ama hissettiğin acıyı unutmuyorsun
Eşimin annesinin vefatı geldi gözümün önüne soruyu okuduğumda
Hastanede yanındaydık
Anın Allah razı olsun 🍁
Hersey unutulur..
Zira unutulmak üzere programlanmış bi hafiza verilmis..
Unutmazsan yeni anılar vasat gelmeye basliyor çünkü..
Ağır şeyler yaşamadım ya da bana ağır gelmedi fakat öyle bir anım yok.
Vardır herkesin acı bi geçmişi dertsiz kimse yoktur
Olmaz mı tabi var ama derinlerimize gömdük orada kalsınlar
Olmazmı… Ama onun beni yıkmaya çalışması benim yükselişim oldu…
evet geçmişte oldu aglamamayı ogrendım yapacak bısey yok
O son sarılış ve daha çok sarılsaydım keskesi
Dokuz sene boyunca yaşadıklarım.
😊 zaman...
Unuturum ben yaşlandım ssndm
Torun sjdjd
Yenge 😅🙄
Hala 😅😅
Panpa 😅
Kro 😅😅
Bakteri 🙄
Uyuz 😅😅
Benim 🙄
14/05/1978 22 yaşındaki dayımın cenazesi
sağolunuz
Nankörlük.
Varda dusunmek bosa acikcasi hayatima bakarim. Nede sa gecmiste kalan gelecegi dusunemez.
Evet var tabi
Fazlasiyla var unutulmuyor maalesef
Bunları anlatmak için psikoloğa gidiyorum
Var ama üstünü örttüm hep
Kimin yoktur ki herkesin vardır
Benim var ölsem o 3 ayı unutmam
Evet var maalesef, terapi bile aldım ama faydasız
Var evet 🙂
Evet var ösem de unutmam. Unutmak mümkün değil
Evet var
Var evet çok var.
Evet fazlasıyla var unutmadım ama alıştım.
Hafızamın lanetini yaşıyorum.
6 Şubat depremi
Kedimin ölümü
Öyle çok var ki …
Evet var
Evet var
Evet var 🥀
Hayır yok
Evet çokça var
Çocukluğum
Var :((
Evet var maalesef
Maalesef
say say bitmez.
Yom simdilik
Yok 🙏🏻
Var evet sağolsunlar elbirliğiyle yaptılar
Amann kime lazım kiii
Sevilmemek
Evet var
Var olmaz mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?