Sevgilimle her ay kavga ediyoruz ve hep beni suçlu buluyor neden?

sevgilimle 1.5 yildir birlikteyiz kendisi zaten asiri kiskanc ve ofke problemleri var ama yanyanayken sıkıntımız çok olmuyor. Ne zaman iki uc gun ayri kalsak bi sıkıntı çıkıyor ve çıkan bu sıkıntı hep benim suçum oluyor? Ben kavga cikartmayi sevmem o yuzden hemen affederim ya da konusur oyle affederim. O öyle degil kücük olayları da büyüttüğü oluyor. sizce ne yapmaliyim yardimci olun lutfen

Sevgilimle her ay kavga ediyoruz ve hep beni suçlu buluyor neden?
Cevapla