Kendimi sevmeye çalışıyorum ama tam anlamıyla sevemiyorum çünkü kimse bna aşık olmuyor bu yüzden eksik bir şey var ne bilmiyorum?

Yani aşk istiyorum farklı duygular ama olmuyor ben de kendimi sevmiyorum
Kendimi sevmeye çalışıyorum ama tam anlamıyla sevemiyorum çünkü kimse bna aşık olmuyor bu yüzden eksik bir şey var ne bilmiyorum?
Cevapla