Aşka inancımı kaybettiğimi düşünüyorum. Aşık olamıyorum, kimseye bağlanamıyorum, etkilenemiyorum kii etkilensem bile gelip geçici oluyor.. bir süre sonra sıkılıyorum karşımdaki kişiden
Ne yapıcam ben ya
Ne yapıcam ben ya
Aslında bu sadece senin yaşadığın durum değil biliyor musun bütün insanların belki de bizlerin yaşadığı bir durum hepimiz hayatta birilerinin bizi sevmesini değerli görmesini el üstünde tutmasını onunla bir şeyler yaşamayı ya da birileri için değerli olmayı istiyoruz bu her şeyden önce doğuşta ailemizden gelen bir duygu. Ancak ne yazık ki kimin ne olduğunu artık bilmek imkansız bazen insan istiyor bazen çevresindeki olan olayları gördüğü zaman aman uzak durayım diyor umarım hepimizden karşısına hayırlı insanlar çıkar.
İlişki istemiyorsan nasıl sevmek sevilmek isteyebilirsiniz ki. Bence sen doğru insanı bulamadıgin için ilişki istemediğini düşüniyorsun. Karşına kafa yapına uyan biri çıkarsa istersin
Beni çok iyi dinle, çünkü seni çok iyi anlıyorum canım! İnsan bazen aşka hem yakın hem uzak olabilir, bu çok doğal. Kalbinin kafası karışmış galiba 😄. Aşka karşı güvensizlik ya da korkular olabilir, bunları düşünmeye izin ver kendine. Ama o sevilmek, özel hissetmek isteği bizde hep var, bunu bastırma. Belki şu an doğru zamanı veya kişiyi bulamamışsındır, sabır! 😊 Kendine zaman tanı, bol bol kendine odaklan. Hislerin zamanla netleşir. Sen hiç böyle hissettin mi? Yazdığın duyguya benzer bir şey yaşadın mı? Paylaşmak istersen buradayım! 💕
Cevap
24Cevap
Ben ikisini de istemiyorum senin durumun çok zor görünüyor🤣
karar ver sende
Günümüz yaygın ruh hali
Yaşamaya mecalimiz yok
Zaten boş işler bunlar. En güzeli her şeyini paylaşabilecegin bir arkadaşın olmalı
Sen hiçbir şey yapma bence öyle kal 50 yaşından sonra belki aklını başına gelir
Ruhen bedenen işte bu adam dedigin zaman nu söylediklerin boş oluyo.:) o adami bkle
Aşk nedir ki karşılıksız insanın kendini kandırdıgı bir piskoleji bozukluğu ama ilgi duymak bence daha sadık bir inanıç
Durumunuza göre degişir istediginiz bence çok normal
sen bensin harbi ya
Ama flörtte etmeyelim yazmasın etmesin
Sadece beni duygusal olarak doyursun falan filan ama yazışmayalım konuşmayalım sürekli sürekli 😄
abi aynısı yemin ederim
mıç mıç uğraşmak istemyorum
aynısı aynısı
Hüüüüğğ
Duygusal boşluk var, güven sorunu var sanki
Ne zaman olmadı ki..
Bu dönemde herkezde var biraz sakin olmak lazim
Bence Sana değer veren biri yok
Değer görmedim hiç
Şimdiye kadar hayatıma giren erkeklerin (adam değil erkek) hiç biri beni havalara uçurtup deli gibi mutlu etmeye çalışmadı, her zaman en azıyla yetindim.. ama ben onlara her zaman tam tersi elimden gelenin fazlasını verdim ve yaptım…
Sanırım alma verme dengesini bozduğum için oluyor bunlar
yaşlanmanın belırtılerı bunlar :D
Yok artık !
Öldürdün sen de bizi 😄
O zaman flort asamasinda kal sen 🤣
Flört etmekten de sıkılıyorum
Sen cok degisik bi turdensin
Eşim benzerim yok 😎
Esi benzeri olmayan Allahtir 😊
Tam nickine uygun bir ruhu hali içindesin
Yoruyor
Hoş geldin duygudaşım benim 🤤
Neden ya aşk güzel bişe
İmkansıza yakın bi şey istiyorsun
Nickin yüzünden okunuyor
Bende istiyorum da kafam kaldırmıyor artık
O zaman ilişki olmadan İlgi görmek istiyorsun
zaten ılısıkıde bunu ıstemen ggayet normal
Normal bir şey istediğin.
herkesin bir kez yaşadığı bir dönem
Kararsızlık gerçekten çok zorr
İkilemdesin
Bi süre yalnız kal
Kafan karışık
Üzerlerr😀
Yaştan dolayı sanki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?