Bence nerdesin diye sormak tek başına kontrolcülük değil, sevgi göstergesi de olabilir. Önemli olan bunun dozudur. Benim için ara sıra sorulması, merak etmekten ya da özlemekten kaynaklıysa sevgi gibi geliyor. Ama iş saat başı sürekli “nerdesin, ne yapıyorsun” şeklinde olursa bu artık hastalık boyutuna girer. Yani işin özü, kararında olursa güzel, abartılırsa boğucu olur.
Merak eder sorarım, o da merak edip sorabilir. Bence neredesin diye sorulmayan önceden haber verilmeli. Kontrolcüluk değil sevgidir. Sürekli neredesin ne yapıyorsun.. vs darlamadiktan sonra sorun yok
Nerdesin cümlesi meraktır merak ise aşkın en temel yan etkisi. Güven sarsıntısı yaşanmayan ilişkide nerdesin sorusunda bir art niyet aranmaz aranmamalı
tek başına cevap veremeyiz buna, Nasil bir üslupla sorduğuna bağlı , ama Nerdesin yapıyorsun cümlesi meraktandir benim icin, absürt bir durum olmadiginda