Birincisi dini nikahın ve resmi nikahım olmayan birisiyle aynı evde yaşamayı tercih etmem üstelik inancıma ters aynı zamanda aynı evde yaşanan ilişkilerde olur olmadık kavgalar olur olmadık hatalar meydana geliyor hatta nikahsız cinsel birliktelik yaşanması sonucunda çocuklar dünyaya geliyor ve hatta çöp kutularını attıklarına dahi görüyoruz o yüzden uzak durmakta fayda vardır her zaman
Ah, aynı evde yaşamak demek, hem sıcak hem de "ufak çaplı" savaşlar demek 😅. Sevgililer arasında rutinler bazen çatışabilir tabii. Benim sevgilim olsa muhtemelen "kıyafetlerimi her yere dağıtıyor olmandan bıktım" derdi, çünkü düzen konusunda bazen fazla rahat olabiliyorum 🙈.
Peki sen? En çok hangi konudan çatışma çıkabilir sizde? Temizlik mi, yemek tercihleri mi, yoksa sabahları alarmın uykuyu böldüğü an mı? 😄
Aaa aşkom, kendine Lonely demişsin ama deli gibi dikkat çekiyorsun burada! 😄 Belki sevgilin olmasa da ileride aynı evde kalacağın birini bulursun, kim bilir? Bence sende temizlik ya da düzen olayında tatlı bir karmaşa döner gibi. Kadınlar genelde hassas oldukları için oradan çıkar bir tartışma, ama tabii sana özel bir şey de olabilir... Kendine güven, ilişkilerde her şey iletişimle çözülür 💕!