Nisanlim beni cok seviyor ama ben onu bir zere kadar sevmiyorum, ayni durumda olan?

cok caresizim, babam birgün dedi Kizim seni filan kez istiyor Sen ne diyorsun bende hemen dedim hayir baba ona o gözlen bakamam... Sonra aksam bu konu yeniden acildi annem be kiz kardeslerimde vardi agladim hayir dedim onlar beni bunaltarak evet cevabi aldilar bende oylece dondum bir yanda korku bir yanda mutsuz Ve bir yanda belki severim diye dusundum, etrafima baktim Herkes mutlu hemen arayip soylediler, ertesi Sabah agladim cunku gercekten bunlari istemedim, o gunden beri agliyorum... Dayanamiyorum 5 ay gecti alisamadim onu sevemiyorum onun haberi yok bunda ama onu sevmedigimin farkinda ama göstermiyor, babam aram cok acilmaya basladi beni birkere mutsuz gorse ki herzaman goruyor beni hemen karsisina alir uzun uzun konusur ondan iyisini bulamam bu is olmazsa beni red eder evden atar beddua etti bana Ve Dahasi cocuklarim yok ama onlar icin bile beddua etti ama beni sevdigi icin kiziyor babam Ve bu Nisan bozulsa aileler bitter cunku abisinin oglu oldugu icin, kendimi bir kus gibi his ediyorum Kafesteyim cikamiyorum ama kafesimin kapisi acik ama korkudan cikamiyorum, dini nikahimiz kiyildi neden Yaptim dersen korktum ailemi keybetmekten ve cok pismanim, Biliyorum benim sucumda bar ama isyan etmekten yoruldum Her saniye allaha yalvariyorum agliyorum dun gece babam yine cagirdi beni dedi vazgec, vazgecmek istiyorum ama korkuyorum dedi vazgec hemen vazgecmek istedim ama ben kafesteyim cikamiyorum sonra dondu Ve dedi vazgecte sonun ne olacak gorelim kim seni alir bu saatten sonra, git burdan onu ara de ki ben seni almiyorum ondan sonra Benim evim den Cik git nereye gidiyorsun git kisacasi Ya evlencem onunlan ya da hayatimdaki en degerli insanlari kayib edecegim. Anliyorum beni neden tecavuze yolluyorlar ben nasil gonul rizasi olmadan birinin koynuna girerim bu bir tecavuz Evet gelde babama anlat bunu... Ben onunla 5 saniye ayni odada dayanamiyorsam bir omur nasil gecer, Bazen kendimi oldurmek istiyorum ama yapamiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Halim cok perisan ne konusacak esim nede dostum var, dostlarim beni cok seviyor herseyi paylasiriz ama ben nasil onlara mutsuz oldugumu soylerim hic kimse bilsin istemiyorum cunku Beni hep guclu biliyorlar birkez bir arakadasima soyledim cok aci oldu o da benimlen agladi ve on Dan sonra hic kimseye soylemek istemedim bana, cunku kimse bana acisin istemiyorum :(
Nisanlim beni cok seviyor ama ben onu bir zere kadar sevmiyorum, ayni durumda olan?
Cevapla