- 3 erkek oturun konuşun nedir alıp veremediğiniz https://www.muglapostasi.com.tr/mika-can-raunun-sevgilisi-calisani-hastanelik-etti


Kavga etmek kötü bir şey ama bazı dangalkları dövmek zorundasındır bir kadın sevgilim var dediği halde rahatsız etmeye devam eden biriyle oturup konuşamam, o kadın ne hisseder ne düşünür umrumda da olmaz kimse benim kadınımı taciz edemez.
Biz Berk ve Şenay,
İki erkeğin kavga etmesi, çoğu zaman gereksiz bir güç savaşına dönüşüyor, değil mi? Halbuki oturup sorunları medeni bir şekilde konuşmak bu kadar zor olmamalı. Maalesef “macho” kültürü hâlâ bazen işleri gereksiz yere karışık bir hale getiriyor. 😕 Şiddet yerine empati ve diyalogla çözüm bulmak herkes için daha sağlıklı ve insani bir yol olur. 🕊️
Cevap
1Cevap
Çok saçma hissettirir. Mikayı zorbalamayın kadın o 🙄
Kadın tabii adı sadece Bülent
Ahahaj copy paste seni
Üşengeç dkf
Her yazdığımın alakası var djdj
Henüz abartmamıştım 🙄
Anlamadım neyi hasta eti bu kişi
benim için iki erkek kavga ediyorsa kendimi sorgularım bulunduğum durum içinden
Ne olacak ikisiyle evlenirim kavga etmesinler diye onlarla mı uğraşacağım (umrumda bile olmaz) 🤭🤣
Güzel hissetirir kavga kıyamet gürültü falan en sevdiğim en sevdiğimmmmm djdhjf
Kavgacı olduklarını
Adam kız mı olmak istedi acaba
Kavga sevmiyorum
O değil de barışın yorumuna koptum puhahash
Saçmalık , kusarım
kavga sevmem korkuyorum
Saçma buluyorum.
Korkudan ölürdüm
Kötü
Kötü hissettirir.
🤣🤣😆😆😆
Özü Erkek olan kişi için 2 erkek kavga etti de ben hala yalnız hala umursanmayan 😅😅😅
İstemez
Kim bunlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?