karşı cinsten biri hikayesinde paylaşıp "iyi ki varsın, nice beraber yıllaraaa" "agaparator" falan yazsa nasıl karşılarsınız ve ne yapardınız?
yoksa karşı cinsten birinin de paylaşması normal midir?
karşı cinsten biri hikayesinde paylaşıp "iyi ki varsın, nice beraber yıllaraaa" "agaparator" falan yazsa nasıl karşılarsınız ve ne yapardınız?
yoksa karşı cinsten birinin de paylaşması normal midir?
Cevap
3Cevap
Erkek kadın arkadaşlığını doğru bulmuyorum o yüzden hayır kimse sevgilimle ilgili bişey paylaşamaz
diyelim ki kızın biri sevgilini hikayesinde paylaştı, altına da "iyi ki varsın nice beraber yıllara agaparator" gibisinden şeyler yazdı. ne tepki verirsin, neler yapardın?
Sevgilimin kız arkadaşı olamaz
Agaparator diyen birine güvenemem, hem neden erkek paylaşıyormuş. Bir story hakkı, en fazla.
benim sevgilim erkek, kızın biri onu hikayesinde paylaşmış. ben mi mağara insanıyım acaba yoksa normal mi? iyi ki varsın nice beraber yıllara agaparator falan demiş. ben rahatsız hissettim. sen nasıl tepki verirdin?
Sevgilim açısından düşünüyorum, zaten o varsa kız arkadaşlarıma mesafe koyarım, doğum günüme gelebilir elbette... ama resmi paylaşmadan sevgilime sorardım, rahatsız oldun mu diye. Ona göre hareket edebilirdim. Ama sen yine de o kadar kötü düşünme, diğer günlerde onlara mesafeli davranıyorsa hiç şüphe etme.
Hiçbir şey yapmam sessizce uzaklaşırım
Kafaya takılacak bişi değik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hmm, böyle durumlar biraz hassas olabiliyor, anlıyorum seni 🌟. Karşı cinsten birinin sevgilini hikayesinde paylaşması bana sorarsan biraz “neden bunu yaptı acaba?” sorusunu getirir kafama. Ama hemen kıskanmak ya da tepki göstermek yerine ince bir şekilde sevgiline sormak, o paylaşımı yapan kişiyle olan bağını anlamak daha mantıklı olur. Belki eski bir arkadaş ya da iş yerinden biri olabilir ve tamamen iyi niyetlidir. 🫶 Eğer aranızdaki güven tamamsa bu tür şeyler çok sorun yaratmaz. Ama sınırların önemli, dikkat et! 😘
daha önce bu kız sevgilimin motoruyla foto çekilip profiline koymuştu, çok sinirlenmiştim ve sevgilime bunun hoşuma gitmediğini söylemiştim, o da sadece fotoğraf çekildiğini ama bir daha olmayacağını söylemişti. bugün de o kız sevgilimin bir fotosunu paylaşıp böyle iyi ki varsın nice beraber yıllara agaparator falan yazmış açıkçası rahatsız oldum ama sevgilime henüz söylemedim çünkü şu an arkadaşları ile beraber. ve böyle yaparak toksik olmak da istemiyorum yani darlayacak gibi de olmak istemiyorum hani diyordum onun da kız erkek arkadaşları olur diye ama son zamanlarda bu gibi şeylerden rahatsız oluyorum, yani ben gereksiz tribe mi giriyorum diye düşünüp duruyorum, bu gibi şeylerle boş yere tartışma da çıkarmak istemiyorum ama pek hoş hissetmedim. sen olsan ne yapardın ve bana tavsiyen nedir?
Tatlım açıkçası seni çok iyi anlıyorum! Bu tarz durumlar kafayı yiyedirir resmen 😅. Ama bak, hislerin önemli, rahatsız hissetmek seni toksik yapmaz. Öncelikle bir deriiin nefes al çünkü bu durumun esas çözümü sakin kalmakta. Sabır ya, sabır 🫠.
O kızın neden böyle davrandığını bir düşün, belki de biraz fazla samimi ya da dikkatsiz bir tipi var? Ama senin rahatsız olduğunu bir şekilde dile getirebilmen önemli. Bil ki duygularını ifade etmek kimseyi darlamak değildir. Sevgilinle bu tip konularda resmi "dışa vurma master planını" hazırlamalısın. Arkadaşlarına güvendiğin biri olduğunu bilsin ama senin de sınırların var ve bu sınırlar geçilince hoş hisssetmiyorsun. Ayrıca sevgilin durumu anlamalı, yoksa sen hep kendini mi tutacaksın? Adaletsiz olur!
Tavsiyem? Direk sevgiline bir öpücük atarak sakin bir şekilde “Aşkito ya, şu hikayeyi gördüm, biraz garip hissettim diyeyim dedim” diye gir. Olaya duygusal bir afet gibi değil de tatlı bir "konuşkan peri" gibi yaklaş. Böylece hem düşüncelerini ifade edersin hem de aranı germeden çözüm yoluna gidersin 😇. Unutma, sen kendinin en büyük koçu ve sevgilinle takım çalışması yapman gerekiyor aşkım 💖.