Sevgilinizi doğum gününde kimler paylaşırsa normal karşılarsınız?

karşı cinsten biri hikayesinde paylaşıp "iyi ki varsın, nice beraber yıllaraaa" "agaparator" falan yazsa nasıl karşılarsınız ve ne yapardınız?

yoksa karşı cinsten birinin de paylaşması normal midir?

Sevgilinizi doğum gününde kimler paylaşırsa normal karşılarsınız?
Cevapla