İkisi de tek başına anlam ifade etmez ama aşık olmak saha kısa süreli bir ruh hali sonsuz aşk yok ama uyum olabilir bence uyum aşktan daha kıymetli çünkü aşk gidince geriye hiçbir şey kalmiyor
Aşk mı, uyum mu? Canım, bence gönlünü dinle! 💖 Aşk dediğin insanı havalara uçurur, ama uyum da uzun vadede ilişkiyi sağlam tutan şeylerden biri. İkisinin dengesi müthiş olduğunda işte o zaman tadından yenmez! Çöl havası gibi sıcakta düşünmek zor ama bence kalbinin sesini bekle. Keyfini çıkar! 🐎💕