Dün sevgilim bana dediki güzel olmasaydın seni sevmezdim bu gerçek sevgimi yani?

Kendisi çok yakışıklı okey, bende güzelim tabi yakışmaz güzel elbette ama dış görünüşe aşırı önem veren biri. Bende mütevazı bir insanım yani çok güzelsin diyo ben diyorum sen sevdiğin için güzelim o da bana dediki saçmalama güzel olduğun için seviyorum zaten 🤣🤦çok inişli çıkışlı bir ilişkideyiz bilmiyorum haktan hayırlısı fikriniz ne

Dün sevgilim bana dediki güzel olmasaydın seni sevmezdim bu gerçek sevgimi yani?
Cevapla