Gerçekten aşık oldunuz mu ya da aşık olduğunuzu mu sandınız?

Gerçekten aşık oldunuz mu ya da aşık olduğunuzu mu sandınız?

Gerçekten aşik oldum. Moralim en dipteyken onu görünce gülümsuyordum. Gün içinde sürekli onu düşünüyordum. Telefon numarası ve ona ait bütün detayları hafızamda kaybetmiştim. Çok özel bir duygu anlatamam çünkü çok karmaşık onu düşünürken bile heyecanlı oluyorum😅
Hayatımda hoşlandığım değer verdiğim sohbet ettiğim insanlar oldu olmalı diyemem ama aşık oldum veya kör küçük sevdim diye bir şey söyleyemem çünkü benim düşünceme göre aşk dediğimizi karşılıklı fedakarlık ve insanların karşılıklı olarak birbirine verdiği değerle ölçülür tek tarafını seviyorum ya da körkütük aşık oldum demesi sadece kendi duygularıdır aşk iki kişi olduğu zaman ve fedakarlık geldiği zaman güzeldir
Cevap
4Cevap
Sevdim ama keşke sevmeseydim onu görünce mutluluk gülümseme çok hoş gelen bir duygu idi şimdi aklıma gelince ağlasam onun için ağladığıma yanarım
Gerçekten aşık oldum ama karşımdakini kendim gibi aşık sandım.
Olmadığıma eminim aşık olanlardan dinledim aynı şey değildi yanlarından bile geçemem
askim oldum meğer önceden aşık olduğumu sanmışım ask kesinlikle hisler karşılıklı olunca anlam kazanıyor birini sevmek hoş bir his ama sevdiğin tarafından sevilmek askin gerçek tanimi guzel bir his
asik olana kadar anladim ki asik oldugumu sanmisim. ask bambaska bir seymis gercekten yasayinca anliyosunuz
Aşık oldum... Ama olmaz olaydım...
Gerçekten aşık olmuştum.
Hiç olmadım en fazla hoşlantıda kaldı
Oldum ya da olduğumu saniyorum 😂
Oldum
Evet oldum
Olmadım
Olmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?