Konuştuğum çocuk ilk buluşmada seni oralet içmeye götüreceğim dedi. Dalga mı geçiyor benimle?

Bir çocukla konuşuyoruz bir haftadır ve çok samimi konuşuyoruz kendisinin sanırım maddiyatı çok iyi değil benim de o kadar iyi değil ama bir kahveden bir şey olmayacağını düşünüyorum bir haftanın sonunda buluşacağız artık farklı şehirde o bir saatlik mesafede seni ilk buluşmada oraletçiye götüreceğim dedi, ben kahve arkadaşın değilim dedim, Starbucks’a gidelim ben ısmarlarım dedim. Zaten oraletleri de sen ısmarlıcan dedi. Dalga mı geçiyosun dedim

o zaman seni kent ormanına götürürüm orada oralet yaparım soğuk sandviç yaparım kendi ellerimle bir şeyler yaparım dedi.

sonra baya kavga ettik beni takipten çıkartmış anlamadım sorun bende mi

Konuştuğum çocuk ilk buluşmada seni oralet içmeye götüreceğim dedi. Dalga mı geçiyor benimle?
Cevapla