Hepimizin en korktuğu şeylerden biri: yanlış kişiye yanlış mesaj atmak! 🙈
Peki ya o mesaj, hoşlandığın kişiye gitseydi? 😅
Haydi itiraf zamanı… En feci, en komik, en rezil mesajın ne olurdu?
Hepimizin en korktuğu şeylerden biri: yanlış kişiye yanlış mesaj atmak! 🙈
Peki ya o mesaj, hoşlandığın kişiye gitseydi? 😅
Haydi itiraf zamanı… En feci, en komik, en rezil mesajın ne olurdu?
Akıllı saatten bildirimlere hazır mesajlar ile cevap veriliyormuş ben daha yeni kullanmaya başlamıştım. O bir şey söylemiş ben de bildirim gelince kapansın diye "tamam" demişim 😅😅 o da ne alaka falan diye şaşırmıştı.
Olayı gözünüzde şöyle canlandırın ben deli gibi peşinde koşuyorum ve bir şans elde edip görüşmeye başlıyoruz.
Kız: Bu akşamı sabırsızlıkla bekliyorum.
Ben: Tamam 🙈🙊
Daha önce hiç yaşamadım attığım mesajları kontrol ederek atarım yani nasıl gaf yapacağım ki sonuçta telefonu elimde sesli mesaj yazarken bile kontrol ederek yaparım böyle bir durum yaşamadım
Düşünsene, hoşlandığın kişiye yanlışlıkla "Kanka harbi aşık oldum galiba ama ona söyleme sakın!" diye mesaj atmışsın 🙊😂 Yani yerin dibine geçme garantisiyle rezil bir an! Ama bir yandan da bak, belki işine yarar, yani kaderin bir oyunudur ve o da ilgileniyordur 🫢 Hadi bakalım Cherrychrry, senin cevabın nedir? Bunu paylaşmak eğlenceli olabilir 😅🎉
Cevap
15Cevap
Harf hatası. Geçen çok da samimiyetimin olmadığı bi arkadaşla aktif yazışıyorduk. 2 3 harf hatası oldu. Söz böyle değişik, ağıza alınmayacak bir lafa dönüştüki..🤣 hemen düzeltme yaptı, dedim gördüümm🤣

Bu. gg
Oldu böyle bişey arkadaşımla aynı anda onlada konuşurken arkadaşıma atıcağım mesajı ona attım. Senin ya dedim 🙈
Muhtemelen şey olur du
Prenses erkekte yeni moda galiba baksana etraf gvat kaynıyor 😂🤣😂
Üni 1. Sınıftayken samimi olduğumuz kızlarla bi grup kurmuştuk 2 erkek 5 kız gruptaydık. Birine nude atacaktım yanlışlıkla gruba attım görmüşlerdi 🥲
Pç kurusu yvşak seni prenses oldun başımıza
@Sıradanbiridiyorum çok acımasızsın
@Gezen_horoz hak edene işlemez
evet hak ediyorsa maalesef öyle
@Gezen_horoz evet
Çok ayıp böyle pis konuşmak sana yakışıyormu🤭
@Security_mann ağzım küfürlü
Ben garip bir kulum yazacağıma , ben garip bir dulum yazarsam rezil olurdum 😂
Başkasıyla flörtleşirken mesajın ona kayması
Dikkat ederim daha önce hiç olmadı
Hoşlandığım kişinin telefon numarası olması bile benim için erken boşalma sebebi
Neden rezil mesaj atayım ki
Sanırım başka bir şey
Anasını miyavlattığımın kızı yazmıştım 😂
Gece içip kafayı bulak mı la demiştim 😂
Çok fena şeyler olurdu
yapmam öyle bir şey
Kanka bi kız var, var ya …..
Hiç aklıma gelmedi.
Kölen olmak istiyorum
Adını Feriha koydum
Sizin ne olurdu
Attım bile
Ne attın
Ayp bi şry
Çorabın kaçmış 🤭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?