Sizce sevgili olmalı mıyım?

Merhaba direk konuya geçeyim benim yedek hesabima birisi istek atmisti bende kabul etmistim tam bana uygun mizahi ve seçenekleri vardi bir gün boyunca konustuk ve birbirimize kalpler göndermeye başladık ben genelde uyumayan ya da gec saatlerde uyuyan bir insanim ve bugün (olay dün olmustu) asla uyuyamadim ve sabahladim ama gecenin 4 bucuk gibi saatlerinde sadece ismimi soylemisti ve aradan 5 dakika gectikten sonra kalp atti ve kalple birlikte 2 mesajida sildi görüldü bile atmaya korktum ve o gece instagrama giremedim Şu an 5 saattir aktif değil ve günaydin yazdim ama hala uyanmadi heralde sizce sevgili olmalı mıyım yoksa arkadaş olarak mi devam edelim ilk defa birinden hoslandigim icin abartmis olabilirim

Sizce sevgili olmalı mıyım?
Cevapla