Ben sana fazlayım bulduğun için şükret diyen bir erkek tipi ile ilişki kurulur mu?

Eleman bana çirkin demiyor ama bana göre fazla iyimiş onu bulduğum için şükretmem lazımmış saba ortalama üstü bir erkek bakmaz falan diyor narsist gibi geliyor ne yapmalıyım

Ben sana fazlayım bulduğun için şükret diyen bir erkek tipi ile ilişki kurulur mu?
Cevapla