Sebebini sorarım hangi hareketlerinden nelerden utandığını sorarım neticede belki ben de bir şeyler hata yapıyorumdur ve kendimi düzeltmem gerekebilir o yüzden önemli olan sebebi ama olur olmadık şeylerle beni aşağılama boyutuna gidiyorsa o noktadan sonra ben de istemem kimsenin ego yapmasını veya kibirli olmasını çekemem
Neyimden utandığında göre tepkim değişe bilir. Mesela sevdiğimin yanında çocuklaşırım, şımarırım sürekli öper ellerim sjhejsjes bundan utanıyorsa ayrılırım çünkü ben değişmem.. benden utanan kişiyle de yoluma devam etmem.
cocuk muyuz ya? ayrilsin o zaman. onun istedigi gibi davranmak zorunda degilim. ben boyleyim ve utanilacak hicbir hareketim yok. begenmeyen daha iyisini arayabilir
Eğer sevgilin böyle bir şey söylediyse, hemen hislerine odaklan derim. Neden böyle düşündüğünü anlamaya çalışmak çok önemli. Belki yanlış anlamış olabilir ya da küçük bir şeyi abartıyordur. Açık bir şekilde konuşun ve onu üzmeden kendi duygularını da anlat. İletişim, aşkın kalbidir! 💞🫶