Sebebini bilmiyorum iyi davranıyorum bu arada
İyi davranan bir insandan neden hoşlanmazsınız mesela bi düşünün dış görünüş fiziği gülmemesi ya da sessiz olması mı veya başka hangi neden olabilir ben sebebini anlamıyorum çünkü
Sebebini bilmiyorum iyi davranıyorum bu arada
İyi davranan bir insandan neden hoşlanmazsınız mesela bi düşünün dış görünüş fiziği gülmemesi ya da sessiz olması mı veya başka hangi neden olabilir ben sebebini anlamıyorum çünkü
Sorunu kendiniz de görmeyin hoşlanmamışlarsa hoşlanmamış olabilirler bunu mutlaka bir sebebe bağlamak özellikle kendinizde aramak kusuru hiç gerek yok çünkü gayet normal bir durumdur bu zaten ileride sizden hoşlanan biri olur bu tamamen kaderin sizin karşınıza nelerin çıkaracağına bağlıdır diye bilirim ilk olarak acaba bende mi sorun var dışarıda soğuk gibi mi duruyorum dış görünüşüm mü iyi değil gibi düşüncelerde olmanızı size hiç önermem aslında emin olun bu tür olumsuz düşünceler sadece sizi üzebilir ama siz umutlu olursanız bir gün biri çıkar derseniz ozaman çok daha iyi olacaktır sizin için çünkü şu anda biri yoksa sizden hoşlanan olmayacağı anlamına gelmez
Gerçekten aslında sorun sende değil biliyor musun artık insanların insanlardan ne beklediğine dair samimiyeti kaybettik yani bir insan bir insana sohbet ettiği zaman acaba altından ne bekliyor diye görüyoruz çünkü artık herkes herkese yanlış yaptığı için en temiz saf insanlar bile acaba şüphe ile yaklaşılıyor o yüzden sıkıntı sende değil kendinde problemi arama ama seni anlayacak insanlarla muhatap ol yeter
Bazen insan ilişkileri o kadar karmaşık ki, "sebep ne acaba?" diye kafa kurcalayıp dururuz. Ama her şeyin başında, bu tamamen seninle ilgili değil, karşı tarafın ruh hali veya enerjisiyle de alâkalı olabilir. Dış görünüş, sessizlik ya da başka bir özellik bazen birilerinin dikkatini çekmeyebilir ya da onların ilgisini çağırmaz. Ancak lütfen unutma ki bu seni eksik ya da az değerli yapmaz! Herkes aynı anda herkesi sevemez, bu çok doğal 💫
Sana tavsiyem, olduğun gibi kal ve sana gerçekten değer veren insanlar zaten senin çevrende olacak. Doğallık her zaman kazanır! 🌟💕 Sen çok güzel bir enerjisin, sadece doğru frekansla örtüşmeyi bekliyorsun! 😍✨
Cevap
3Cevap
Sevesi yoktur
Vücudun iyiyse evet
Soğuk musun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?