Kız kızı çok sevdim 7 aylık b ilişkim oldu ilk aşkımdı kıyafet yüzünden bitirdi açık ginmesine izin vermyordum falan her yerden?

Engelledi beni ardan 3 ay geçti kızı unutmadım iz bıraktı resmen bende burdan geri dönüşü de olmaz beni belkide çoktan unuttu napıcağımı da bilmiyorum sizden fikir almaya geldim

Kız kızı çok sevdim 7 aylık b ilişkim oldu ilk aşkımdı kıyafet yüzünden bitirdi açık ginmesine izin vermyordum falan her yerden?
Cevapla