Sevgilimle evlenmeden de bir şeyler yaşanmak gerekli mi? Yaşanmasa soğur mu? Ayrilir mi? Aldatma olur mu?

Zaten yeniyiz diye ister mi istemez mi bilmiyorum ama çoğu kişi yaşıyor herhalde. Şu anda o da bazen yakinlasiyor ama genelde kendimi geri çekiyorum. Zaten dışarıda falan da max ne olabilir çok bir şey olmuyor da zamanla değişir mi nasıl tepki vermeliyim?

Sevgilimle evlenmeden de bir şeyler yaşanmak gerekli mi? Yaşanmasa soğur mu? Ayrilir mi? Aldatma olur mu?
Cevapla