Sevgilinle arada kavga 3dıyıduk ama hrp sacma nedenlerden dolayı 3 gundur hiç yazmıyoruz o?

Ben artık kafam da tavas yavas bıtırıyorum cunku hrp cabalauwn bendım deıdm bı jez yazmım etmım o da yazmadı bakım 3 gundur jiçbir iletişim yok sven ıns a boylemı yapar sizce nolcak bundna sonrası bu arada biz her gun ılla konsulurdu ılk kez bu sekılde olduk sanırım ınat meselesı oldu artık

Sevgilinle arada kavga 3dıyıduk ama hrp sacma nedenlerden dolayı 3 gundur hiç yazmıyoruz o?
Cevapla