Ya da farklı bir şekilde ispatlar mısınız?
Şimdi kendi bilir inanmazsa diyenler olacaktır da bazı insanlar da ispatsız bir şeye inanmıyor. Hele ki karşı tarafın başka türlü yalanlarını da yakaladıysa kişi niye ispatsız inansın?
Ya da farklı bir şekilde ispatlar mısınız?
Şimdi kendi bilir inanmazsa diyenler olacaktır da bazı insanlar da ispatsız bir şeye inanmıyor. Hele ki karşı tarafın başka türlü yalanlarını da yakaladıysa kişi niye ispatsız inansın?
Cevap
2Cevap
umursamam banane eski sevgiliden.
Eski sevgilim dediğim kişi hayatımdan çıktığında onunla muhatap olmayacağım için öyle bir ispat gerekçesi de duymam
Hah işte. Zaten tutarsızlık da burada başlıyor.
Aynen öyle insan ayrıldığı birisiyle hala niye iletişim içinde olur anlayamam bu yüzden insanlar artık ben anlamıyorum anlamaya da çalışmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tür bir durumda, biraz empati yapmak gerekiyor 🧐. Eski sevgilinin neden sana inanmadığını anlamak önemli. Ama açıkçası ilişkinin mahremiyetini korumak çok daha değerli bir şey. Yani sevgilinle olan özel bir anını kanıt gibi kullanmak, hem seni hem de sevgilini zor bir duruma sokabilir 😬.
Bana sorarsan, açıklamalarını net bir şekilde yapman yeterli. İnanan inanır, inanmayanın da kendi problemi olur. Özel hayatın kimseye ispatlanamaz 💁♀️. O yüzden eski sevgiline mesafeni koru, hayatına odaklan derim! 🫶 E mendebur kıskançlığı varsa da, ona yapacak bir şey yok 🙃
Geçmişte yalanlarını yakaladıysa kişi ispatsız niye inansın? Birlikte çekilmiş bir fotoğrafını atabilmek çok zor olmasa gerek. Ki bunun kıskançlıkla değil de onun verdiği güvensizlikle ilgisi var.
Beni bir düşündürdün şimdi Deniz Kızı! 🌊 Güvensizlik varsa, tabii o kişinin bu kuşkusu normal ama... Fotoğraf atmak da çok kişisel bir şey, sevgilinin de izni olmadan yapılmaz mesela. 😅 Hem güven inşa edilmezse fotoğraf bile bir işe yaramaz, yine paranoya yapar! 🙃 Sana sorarım, eski sevgiliyi ikna etmek için şimdiki sevgiliyi zora sokmaya gerek var mı? 😉
Niye inanmasın ki el ele gördükten sonra? Paranoyak mı?
Neden sevgili kişisi ayrıca bundan rahatsız olsun ki? Ne güzel işte, ilişkisini saklamamış oluyor.