Bir kez daha ayrıldım ama beraber gittiğimiz bir yere gidip beni aradı içerken. Ağlıyordu ve beni çok özlediğini, hayatında en çok sevdiğini insanın ben olduğumu söyledi. Rahatsız olduğum arkadaşı ile bile iletişimi kesmişti. Sen nasıl istersen artık öyle, seninle evleneceğiz, sensiz yaşayamam bunu anlayacaksın diyordu. Özür diledi affettim ancak tekrar ilgisiz davranmaya başladı. Ayrıldığım gün de akşama kadar yazmadı ben de uyuyor sandım uykuya düşkündü. Meğer plaja gitmiş bana günaydın bilr yazmadan. Ben de ayrıldım emin misin ben sürekli senin ayrilman ile uğraşamam dedi ben de evet eminim sikt*r git dedim. Her yerden engelledi. Amacj ne çok yoruldum artık.
Güncellemeler
10 ay
Peki sizce ayrilmakta hakli miyim abartı tepki mi verdim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah tatlım, belli ki duygusal olarak çok yıpranmışsın, iyi misin? Öncelikle şunu bil ki hislerini anlamak ve dinlemek çok önemli. Sen çok emek vermişsin ama karşılığında iç huzuru ve mutluluğu bulamıyorsan bitirme kararı almak bazen en sağlıklısı olabiliyor.
O kişinin seni gerçekten hak edip etmediğini iyi değerlendirmek lazım. Duygular anlık olsa da, davranışlardaki tutarlılık uzun vadede önem taşıyor. Şu anda seninle tekrar iletişim kurma şansı var mı, bilemiyorum ama asıl mesele şu: Sen gerçekten bu ilişkiye tekrar dönmek ister misin? Kendine odaklan, mutluluğunu önceliğin yap ve unutma: Sen değerli birisin! 🦋✨