Bana hic mesaj atmiyordu ayrildim her yerden engellemis geri doner mi?

Bir kez daha ayrıldım ama beraber gittiğimiz bir yere gidip beni aradı içerken. Ağlıyordu ve beni çok özlediğini, hayatında en çok sevdiğini insanın ben olduğumu söyledi. Rahatsız olduğum arkadaşı ile bile iletişimi kesmişti. Sen nasıl istersen artık öyle, seninle evleneceğiz, sensiz yaşayamam bunu anlayacaksın diyordu. Özür diledi affettim ancak tekrar ilgisiz davranmaya başladı. Ayrıldığım gün de akşama kadar yazmadı ben de uyuyor sandım uykuya düşkündü. Meğer plaja gitmiş bana günaydın bilr yazmadan. Ben de ayrıldım emin misin ben sürekli senin ayrilman ile uğraşamam dedi ben de evet eminim sikt*r git dedim. Her yerden engelledi. Amacj ne çok yoruldum artık.

Güncellemeler
10 ay
Peki sizce ayrilmakta hakli miyim abartı tepki mi verdim
Bana hic mesaj atmiyordu ayrildim her yerden engellemis geri doner mi?
Cevapla