Uzak mesafeler aşılmıyor ve ben hep yalnız hissediyorum ne yapacağım?

Kaderimse şekerim mantığı ile bakmam gerekiyor sanırım. En son ocak ayında gördüm resmen. Paşamız gelmiyor ve sürekli de gelmek istemiyor. Dünkü çocuk gibi aileme açıklayamıyorum diyor ve 5 sene olacak. Senelerim heba olmuş gibi ve ben her anlamda dertli ve yalnızım. Bu yaştan sonra kimseyle olamam gibi hissediyorum 🥹 bana biraz akıl verin ne olur ya 27-28 oldu yaşlar ama gram olgunluk yok. İşin yok diyip duruyor sadece

Uzak mesafeler aşılmıyor ve ben hep yalnız hissediyorum ne yapacağım?
Cevapla