Birlikte sabahladığımız erkek şimdi neden ilişki istemiyor?

biz bir senedie tanışıyoruz arkadaştık son 3 4 aydır daha yakınız buluşuyoruz kursta falan sabahladığımız bi gün oldu nerdeyde 6 ya kadar konuştuk ve normalde çok erken yatan birisi 12 de 1 de falan ama o gün seni bırakamıyorum demişti bana bir ilgisi de var gibiydi hep beni durağa bırakmaya gelir yazardı konuşurduk falan ondan hoşlanmaya başlamıştım halen de hoşlanıyorum ve bundan 1 ay önce açıldım fakat şu an için sevgililik istemediğini söyledi zamanla evet ya da hayır demiyorum dedi ilgisi azalmadı da artmadı da bi değişik anlamıyorum yardımcı olur musunuz

Birlikte sabahladığımız erkek şimdi neden ilişki istemiyor?
Cevapla