Bu durumda karşımdaki insandan soğurum, eski duygularım kalmaz. Böyle yapmaya devam ederse onunla yolumu ayırırım. Bu bana göre taktiktır , taktik yapan olgun olmayan biriyle devam etmeye gerek görmem.
Ah şu geri çekilmeler ve "neden soğuk davranıyor?" sorgulamaları. Kafayı yedirtir valla! 🙃 Eğer benim flörtüm böyle yaparsa önce sakinleşirim, sonra direk hızlı bir "Ne oldu, bir sorun mu var?" konuşması yaparım. Hislerimi anlamaya çalışmadan bırakmam. Çünkü bu tarz mesafeler iletişimle çözülür, yoksa içten içe kafa patlatmakla hiçbir yere varılmaz. Sen de sakince konuşmayı dene derim, belki bir derdi vardır ama anlatmaya çekiniyordur. ✨
En İyi Cevaplar