İyi olabilir miyiz düzeltebilir miyiz diye konuşurken bitme noktasına geldi. Sinirle çıktı. Saat gece ikide şunları yazmış. Ne anlamalıyım? Mesaj şu: "(X) hep haftalardır kavga kavga vs. Asırı kötü durumdayız. Bende sürekli evlilik vs diyorum. Sende ayrılık korkusu, evlilik korkusu, kıskanclık , üzüntü her şey delirmemek imkansız. Bende aşırı geriliyorum strese giriyorum. Çözüm yok gibi ama. Sen telaş stres yapmadan önce bi kendi sağlığını düzelt, uyku vs yemek içmek. Ailene aşırı sinir oluyorum istemesen de. Benim kafamda engelleyince bitecek her şey bi şekilde hayat devam edecek kötü ya da iyi. Sen ailenle kendi sağlığın hakkında konuş zayıflıktan dirençisz kalıyor. Herşeyi konusuyon ama su korku şeylerin mahvediyor. Yaşımızın geçti dediğim cok uzadı cok cok. Bende bunu olmayacakmıs hayırlısı böyle değilmiş senin adına da düşünerek bitsin diyorum. Üstten vs bakmıyorum. Sen her yönüylen bana saydıklarınla aşırı donanımlısın zaten. Kendine zarar verme artık beni dinlemiyorsun kimi dinleyeceksin kendine gel önce bi beslenmeni düzeltt ciddi sorun bu, sonra uykunu. Ailenle de konuş iletişim kur. Sen cocuk değilsin herşeyi yapabilnBazı şeyler yaş gittikçe yapılmıyor öğrenilmiyor yaslanılıyor. Vücut kafa kaldırmıyor. Yazma dememin sebebi bi sakin kal sürekli kavga vs oluyor. Olacak da böyle hep bişeyelr düzelmeden"
Cevabın nedir?
Cevapla
10 ayKaç yıl oldu. Onun seni deli gibi sevdiğinden emin olmaya çalış eğer öyle değilse peşine gitme ama bu mesaj bi son değil bence sadece durum kötü
067 Yorumla
Soran10 ay2017den beri beraberiz. Ciddi bi ilişkiydi ama son bir yıldır çok sıkıntıdayız:(
Soran10 aySeviyor eminim ama sorunları çözemez durumdayız
- 10 ay
Oooo evlilik düşünmüyor musunuz ki
Soran10 ayAilevi sorunlar oldu ve işler çok karıştı. Normalde evlenecektik. O hemen evlenmek istiyor ama ben ailemin tepkilerinden dolayı arada kaldım. O da evlilik olmazsa kısa sürede bitiririm diye aaçıkçası tehdit ediyor
- 10 ay
Ailen net istemiyor mu
Soran10 ayMaalesef çok tepkililer son olaylara.
- 10 ay
Çok üzülerek ve seni üzmekten çekinerek yazacağım. 9 yıl uzun süre bir şeye bağlanmalı. Ya büyük bir adım at sevdiğinin arkasında durup ailenle konuş ya da tamamen çocuğu sil at söylemesi kolay diyeceksin de çok zor biliyorum. Yakın bir arkadaşım demişti “bazen de üzülmemiz gerekir” doğru çok doğru hem de. He diyorsan ailemi karşıma alamam ben çünkü alamazdım. O zaman da uzatmadan bırakırdım. Sevmek çok zor, kalp ağrısı çok zor yazarken bile kalbim sıkışıyor
Soran10 ayben de alamıyorum ailemi karşıma ama onu da silip atamıyorum gizli konuşuyorum ama o da belirsizlikten bunalmış durumda :( hassasiyetin için çoook minnettaım üzülmek o kadar normalleşti ki bende kırmaktan endişelenmene bile çok duygulanıyorum
- 10 ay
Olur mu kırılmayı hak etmiyorsun harika birisin sen 🥰Aile her şeyin üstünde ben de öyleyim ama sevgi de işte ya ne diyim ki çok zor. Ama bir karar vermek zorunda olmak da boğuyor erteleyip duruyorsun o kararı
Soran10 ay🥹💞sağ ol canım benim. Evet öyle o da benim ailem gibi olmuştu ilk aşkım ilk sevgilim ondan sonra yalnız kalırsam sanki son on senemi de öldürmüşüm gibi geliyor sanki bütün neşeli parçalarım kaybolacak gibi
- 10 ay
Anlıyorum seni 9 yıl az değil benim bile 3 yıl ve vazgeçmesi zor oluyor o yüzden empati kurabiliyorum. Sadece şuna odaklanmak gerek bir ömür mü 9 yıl mı?
Soran10 aySence o son mesajına göre o beni gözden çıkarmış mıdır?
- 10 ay
Sanmam bize ne kadar zorsa onlara da zor 9 yılı bırakmak onun için de zordur ve zaten yazdıklarından onu anlayamadım ben
- 10 ay
Ne zaman attı bu mesajı ve üzerine konuşmadınız mı
Soran10 ayDün gece yarısından sonra saat 2 gibi atmış
Soran10 ayBen de görüldü yaptım yazmadım bir şey o da yazmamış
Soran10 ayNormalde hep ben yazarım asla bi iki günü aşmazdı konuşmama süremiz ve ben çok da merak ediyorum onu aslında
Soran10 ayAgs sonucu sonrası seni de ne saçmalıklarımla meşgul ediyorum🥹💞
- 10 ay
Yok ya aklım dağılıyor en azından birimizin dertlerinden kurtuluşunu arayalım.🥺 Yazma bence bir süre 1 hafta en azından çünkü yazmazsan dikkatini çeker. Kaybetme korkusu yaşamalı. Ya da sadece onu sevdiğini ama madem öyle istiyor öyle olsun falan yaz bekle daha hiç yazma.
- 10 ay
Bir de canımın içi şöyle düşün gerçekten çok seviyorsa bırakamayacak seni ama bırakıyorsa emin ol bir şeyden kurtulmuşsundur. Bırakacak adamla vakit kaybetmemiş olursun bir şeyler netleşsin senin için
Soran10 ayBen şeyden dolayı vicdan yapıyorum. Eylül ekim gibi evleniriz diye söz vermiştim ailemin bu kadar katı olacağını ön görememiştm. Şimdi o da eylül olmazsa biter diyor ve her geçen gün ben korkuyorum. Ama ailem iyi olsa bile kızsal olarak hayallerim var yetişmez ki yine eylüle ekime. 10 seneye yakın bekliyor o da bıktı yani benden bir de hep kıskançlık huzursuzluk yaşatıyorum :(
- 10 ay
Yaşınız kaç sorması ayıp onun ve senin
Soran10 ay32 ikimiz de
- 10 ay
Gençsiniz ama tam evlilik yaşı adamın bunu istemesi normal gibi🥲Emin ol senin için de öylesi olsa daha iyi çiçeğim seviyorsan evlen ya da bırak ki yoluna bakıp yuvanı kurabilesin. Birileri ile vakit kaybedecek yıllarımız yok ki😞
Soran10 ayAz önce dayanamadım yazdım
Soran10 ayBana o kadar ağır davrandı ki o kadar laflar saydı ki
Soran10 ayElimde olsa gerçekten ölmek isteyecek duruma getirdi beni. Yaşadığım üzüntünün farkına bile varmadan beni incitip hakaret edip engelledi beni
Soran10 ayÇok teşekkür ederimm sana da💓💓biliyorum istemesini ama hiçbir şey yapmadan sadece evlilik eylüle olsun diyor. Ne bi hazırlık ne bi şey anca işe gidiyor oyun oynuyor vs ama he rşeyi de mükemmel istiyor çok öfkeleniyorum ben kızların her şeyi hallettiği bi evlilik hayatımda görmedim düğün istememe bile sorun yaşatıyor
- 10 ay
Yazmasaydın keşke demek istemiyorum😞Çünkü alışkanlık olmuş onda da yazacağını biliyordu. E sen demiyor musun harekete geç o zaman diye. Düğünü neden istemiyor durumu falan mı yok.
- 10 ay
Ben dibine kadar sevilmemeyi de çekme kütük sevilmeyi de biliyorum. Sevgisizlik de gördüm benim için ölecek sevgiyi de. I yüzden kiminle yürür kiminle yürümez çok kolay ayırt edebiliyorum. Senin için doğru olan seni hiç yormayacak derler ya çok doğru. Yoruyorsa böyle yapıyorsa devam etme. 9 yıl da çok yıpratmış. Sen o kadar emek verdim tüm anılarım onda diye düşünme. Etrafımda 6 yıl beraber olup 6 ayda biten o kadar çok kişi var ki. Sebebi de işte genelde evlenmeden önce çok uzatmak oluyor. Sıfırdan başla birilerini hala sevebilirsin sadece zaman tanı. Ama ailen de istemezken bırak bana kalırsa. Bu sadece tavsiye biliyorum sana okurken hayır ya bırakamam böyle tavsiye ne işime yarasın bırakamam onu diye düşünebilirsin ama emin ol bırakılıyor. Ve cidden senin için fırsat bu yeni sayfa açmaya.
Soran10 ayBi sene önce bana burada çok yakınımız yok düğüne gelmezler nikah olsun demişti o zaman ben de sevgi pıtırcığı gibiydim tamam tek nikah olsun demiştim. Sonra bi sene içinde gördükçe düğünleri arkadaşlarına vs gittikçe ben de heveslendim ve biz de küçük yapsak mı dedim. Durumu olmasa bile zaten ben her şeyi yaparım maddi zorlamam mesele hani sana değer elimden bu gelir ama yaparım demesi. Ama o ağzımı açsam hemen yetişmez şimdi mi aklına geldi düğün hevesi diyor😢😢😢
Soran10 ayBen kötüyüz günlerdir diye ona bi pasta yaptırdım yarınd a yollayim de sevinsin dedim. Konuşurken haber verdim yarın gelicek diye. Gelmesinnn gelirse senin evine yollarımmm bi gün huzur vermedin böyle sayıp döktü
Soran10 ayGörüşecektik görüşünce annene hemen evlenicem diceksin dedi. Ben de hemen diyemem zaten aşırı sinirli görüşelim biraz anneme alıştırayım dedim ona da parladı ben bekleyemem yazma bana bir daha dedi
Soran10 ayİnançlı biriyyim kendimce olmasam hep kendimi öldüresim geliyor bu kadar bu kadar değersiz hissetmek beni artık o kadar yoruyor ki kimseye anlatamıyorum yaşadıklarımı. Anlatabilsem belki o da anlardı birileri anlatırdı ona ne kadar kötü olduğumu. Ama anlamıyor hırpalıyor anca😢
- 10 ay
Canımın içi🌸Gerçekten bir kız kardeş olarak yazıyorum sana sakın bir daha yazma lütfen🙏🏻bak bir erkek bunu diyorsa cidden üzerine yazarsan daha kötü olur. Yazmazsan belki iyi olma şansınız olur ama yazarsan kötüye gider. Erkekler cidden kolay bunalırlar çok sevseler de. Bunalmış yorulmuş belli ki bi akışa bırakın
Soran10 ayBu gece o kadarrr kötü oldum ki varlığımın bi anlamı bile yok en sevdiğim 10 yıla yakın sevgisinden her şeyi yaptıpım adamın gözünde bi hiçim bu o kadar bitiriyor ki beni sürekli mideme vuruyor ağrısı stresimin
Soran10 ayHaklısın keşke yazmasaydım duramadım ve benden iyice soğudu tiksiniyor sanki benden😢
Soran10 ayÇok sağ ol varlığın bana son günlerde tekk iyi gelen şey😢💓💓💓💕
- 10 ay
İnan anlıyorum. Bu acıyı biliyorum çünkü. Ama geçeceğine emin ol Allah’a bolca dua et hiç beklemediğin anda yaraların sarılmış olacak. Bir de ne olur geçmişi düşünme 10 yılım diye aklında büyütmek daha üzer seni sadece beraber olduğun ve bittiği biri diye bakmaya çalış. Bir de den çok değerlisin. Senin değerini bir erkek ya da sevgilin belirleyemez. Anne babanın göz bebeğisin, birilerinin yakın arkadaşısın… Bak dikkatimi çekti sana demiş ki; uykunu düzenle kendine bak ye iç. Bunları onun gözünde yapmıyorsun belli ki. Sen kendine değer vermezsen o da sana vermez. TEk şansın var hayatına devam ettiğini ona göstermek ve yazmamak o zaman belki sensizliği görüp gelir yoksa yazarsan ve kendine değer vermez ilgilenmezsen bunu zaten farkında o dana hiç değer vermez ve geri dönmez
Soran10 ayEvet uyumuyorum çok az yiyorum çok zayıfladım onu biliyor o da😭
Soran10 ay🙏🥰🥰🥰🥰🥰allah razı olsun
- 10 ay
Senden de 🥰Nasılsın daha iyi misin
Soran10 ayYok canım bayağı kötüyüm ya
Soran10 aysen nasılsın
- 10 ay
Namaz kılıp dua et🥹🥹🥹Ben de aynı iyi sayılmaz 🥹
Soran10 ayAnlatmak istersen seni dinlerim♥️
- 10 ay
Çok tatlısın🥹
- 10 ay
Ben de seni dinlerim☺️
Soran10 ayZaten günlerdir sadece sen dinliyorsun beni🙏🌸
- 10 ay
Dinlerim hiç sorun yoksak ne diyeceğim dışarı çıkacağım şimdi akşam evdeyim burada olursan uzunca tanışır konuşuruz ister misin hem sen de içindekileri dökersin iyi gelir
Soran10 ayOlur canım
- 10 ay
🥰🥰🥰🥰
- 10 ay
Yazmak istersen buradayım💕
Soran10 aySelam🌸Az önce bana beni artık sevmediğini, kavgalardan sonra sevgisinin tükendiğini söyledi:(
- 10 ay
Direkt mesajdan yazar mısın🥹Oradan dertleşelim
- 10 ay
Sevgi hemen tükenecek bir şey değil korkma normalde demek sevmiyor derdim ama sizin 9 yışınız var
- 10 ay
Pişman olacak bence
Soran10 ayMesaj hala atamıyorum canım ya:( çok teşekkür ederim umarım öyledir. Ama çok yıprandım süreçte
- 10 ay
Yazma ama sen bir daha
Soran10 ayDün en son ayrılacağını ve sevmediğini söyledi ben gerçekten sevmiyor musun yazdım görmüş yazmadı
- 10 ay
Sence seviyor mu peki aslında sen anlarsın
Soran10 ayBence seviyor ama evlilik bi iki aya olmaz ki dediğim için olmayacak diye kabullenip inatlaşıyor
- 10 ay
Peki ben sana bir şey soracağım ama özel gelirse cevaplamak zorunda değilsin çiçeğim 🥹9 sene bu sevgi nasıl hiç azalmadı nasıl hala bu kadar seviyorsun, sıkılmadın mı farklılık aramadın mı hiç başka gençler dikkatini çekmedi mi? Çünkü tamamen 20li yaşların onunla geçmiş en aslında etrafa bakacak zamanlar hani bir kez olsun biri dikkatini çekmedi mi ufacık da olsa
Soran10 ayHayır hiç çekmedi başkası dikkatimi hatta o gözle bakmadım da kimseye. ilk aşkımdı zaten başlarda o ilgisizdi. o da sevince zaten mucize gibi olmuştu benim için şimdi tekrar ilk zamanlara döndük sanki:(
- 10 ay
Ne yalan söyleyim şaşırdım maşallah bu sevgiye gerçekten. Ben yapamadım senin yaptığını yani bilmiyorum olmuyor ya da gerçekten sevmiyorum. Umarım sevgini hak eder o
Soran10 ayBelki de hiç ilişkim olmadığı için ilk olduğu için bu kadar bağlandım belki de takıntı yaptım alışkanlık yaptım belki de sağlıksız bir tavırdır benimkisi🫠
- 10 ay
Ortası olsa keşke di mi? Fazla kararsız kalma gözün dışarı kayabilmesi de güzel ve hoş değil zayen ama tamamen saplanmak da kendine zarar. Ne diyim ki😬
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)10 ayBir şey elinizde olmadan çeşitli nedenlerden dolayı çok uzuyorsa o Emin ol o bir şekilde bitiyor.
048 Yorumla
Soran10 ayBen mesajın ana fikrini bile anlayamadım aşırı duygusalım bugün
Soran10 ayYani ne demek istedi o kadar yazmış ama sevgi ifadesi göremediö
Cevap sahibi10 ayKısaca sana özetini şu şekilde çıkarayım şunu demek istemiş suçlu sensin benim bu ilişkide hiçbir suçum yok her şeyi sen yapıyorsun bu hale geldiysek Senin yüzünden geliyoruz
Cevap sahibi10 ayŞu yazdıklarından kendince bir öz eleştiri gördün mü ben hiç göremedim
Soran10 ayHaklısın:( teşekkürler
Cevap sahibi10 ayGenelde bu tip insanlar narsist oluyor kesinlikle kendileri suçlu değil bütün suç sende her şeyi yapan sensin her şeyi mahveden sensin kendileri sütten çıkmış ak kaşık
Soran10 ayAileme karşı cesaretsizim ailem ona tepkili ve ben onun yanında olamıyorum arada kaldım bu yüzden beni yetişkin olamamakla suçluyor
Cevap sahibi10 ayÖzel değilse ailen niye ona karşı tepkili acaba
Soran10 ayAileler arasında birtakım sorunlar oldu. Annesi bana kötü kelimeler kullandı. Benim ailem de buna karşı ailesine ve ona cephe aldı. Bana göre ailesi hatalı. Ama ona göre de biz hatalıyız. Kısaca böyle
Cevap sahibi10 ayİnan artık aileler bile çocukların yanında olmazken senin ailenin sırf sana kötü söz söylendi diye bu şekilde korumaya girmesi bence çok güzel bir şey. Hani onda şu var onun ailesi senin hakkında kötü konuşuyor o ailesine tepki vereceğine sana ve ailene tepki veriyor gerçekten çok mantıklıymış
Soran10 ayBen sevgilimi çok kıskandım birkaç durum oldu o kıskandığım dönem kıskandığım kızlara doğrudan yazdım iletişim kurdum. Annesi de bunu biliyor. Kavga oldu bi durumdan ailesi ailem duyacak şekilde bu durumlar nedeniyle bana tacizci psikopat gibi kelimeler kullandılar. Ve ben aşırı hassas iyi bi insanım bu lafları hak etmedim. Sevgilim ilk önce beni korudu ama zaman geçtikçe annesine bu sözleri nedeniyle sesimi yükselttiğim için beni de suçlamaya başladı. Bağırdığım şey de psikopat olmayan biri bulun oğlunuza dedim evet. :(
Cevap sahibi10 ayYani bir nevi Sen sevgine sahip çıkmışsın onlar seni aşırı psikopatlıkla suçlamışlar. Peki hadi kendince özeleştiri yap Gerçekten çok mu kıskançsın bu konuda çok mu güzelini gittin sence
Soran10 ayEvet aşırı kıskandım ben suçluyum ama bana o güvensizliği de sevgilim verdi her şeyi yüklenmek beni bitirdi
Cevap sahibi10 ayAslında sen bir yerden sonra patladın normalde böyle değilsin bütün yüklerin üzerine kalınca Sen de insansın ve bu şekilde patladı. Peki ne yapmayı düşünüyorsun karşına alıp konuşmayı düşünüyor musun yani ne var şu anda aklında
Soran10 aySevgilime kalsa git konuş düxelt diyor ama ben özür dilenecek bi şey yapmadım sesim yükseldi ama o aşamaya nasıl geldim yoksayılıyor ben yüzünü bile görmek istemiyorum ailesinin açıkçası
Cevap sahibi10 ayİşte aslında sana soruyu sormamın sebebi buydu onun ailesinin yüzünü görmek istemiyorsun Bir anda da sevgilim var peki biterse çok fazla üzülmeyecek misin yani onu da düşün biraz kendini düşünmek zorundasın
Soran10 ayÇok üzüleceğim hem de çok.
Soran10 ayAma arada kaldım aşırı. Bir de evlilik baskısı var1 2 aya kadar evlilik olmazsa ayrılırım diyor ben artık ne yapıcam bilmiyorum
Cevap sahibi10 ayŞimdi sana kritik sorular soracağım bir iki aya kadar evlenme durumunuz yok mu, diğer soru evlendiğin zaman onun ailesi sizi mutsuz edecek mi, Bir diğer soru senin ailen ona karşı tavırlı olacak mı eğer bunlar varsa evlilik sizin için gerçekten çok zor olur
Soran10 ayŞöyle ki nikah dairesine gidip evleniriz hemen acil ev tutulur ama bunca yıldan sonra bir nikahla hevesle rahat rahat zevkine varamadan evlenmek zoruma gidiyor ufak da olsa düğün hayal etmeye başladım ama sevgilim önce düğün istememiştin diye beni yargıladı
Soran10 ayÖnceden nikah yeter diyen bendim ama zaman içinde heveslenmiştim mal mülkçü biri de değilim zaten her şeyde destek olurdum
Cevap sahibi10 ayYa zaten şu konuyu da bir türlü anlayamıyorum her kadın hayalinde küçük de olsa bir düğün vardır gelinlik giyme vardır yani bunun neyini anlamıyor insanlar
Soran10 ay2. Soru o ailemi karıştırmam ezdirmem diyor ama onlar hayatımıza hep sızacaklar bu benim öngörüm huzurum olmayacak
Soran10 ay3. Ailem tavırlı olur bence
Cevap sahibi10 ayO zaman bu şekilde mutlu olmanız çok zor bak anladığım kadarıyla senin de uzun bir ilişkin olmuş benim de çok uzun ilişkim oldu onun ailesi beni istemedi önce dedi sonra tamam dediler arada bazı karmaşıklar oldu yani olmadı bizimki de ayrıları 1 sene oldu 7 yıllık bir ilişkimdi benim de
Soran10 ayBen nişanımda bile elbise ayakkabımı kendim aldım makyajımı kendim yaptım hiçbir şey istemedim beklemedim her şeyde aşırı iyi verici davrabdım bunun sonucunda psikopat denmesi beni delirtiyor
Soran10 ayYaa çok üzüldüm adınıza :(
Cevap sahibi10 ayTeşekkür ederim bizde de saygı bitmişti İnan onun için her şeyi yaptım düşün 7 sene boyunca hiçbir özel günümü çiçeksiz geçirmedim aramızda mesafe var ne zaman çağırırsa 1600 kilometre yanına gittim ama değerim bilinmedi şunu söyleyeyim sana ama saygısızlıktan dolayı bitirdim Evet özlüyorum ama geçiyor
Soran10 ayo da öyledir her özel günde normal günde çiçekler vs. ama uzak kaldığımız 3 yıl boyunca iş nedeniyle farklı şehirdeydik o hiç gelmemişti mesela. şimdi de o yılları bütün olarak ele alıp çooook bekledim sen oyaladın diyor. ben deliriyorum bağırıyorum lf ediyorum evet yalan yok. laf edince de sen delisin sen saygısızsın damgası yiyorum
Cevap sahibi10 ayBen 6 sene boyunca biz ayrıldık her çağırdığında 1600 kilometre yanına gittim her seni özledim dediğinde asla yalnız bırakmadım onu. Anladım kadarıyla sen şuna deliriyorsun senin nankörlükle suçladığı zaman gerçekten deliriyorsun bunda da çok haklısın
Soran10 aynormalde sinirli olsak da 2 gün suskun kalmazdık dün ikide bu mesajı yazmış cevap vermedim yazmadı aramadı ne yapmayı düşünüyor anlamıyorum meraktan da ölecceğim
Cevap sahibi10 ayYa o zaman onun yazmasını bekleme Sen yaz bir orta yol bulun bak gerçekten insan üzülüyor yani benim de öyle bir ilişkim çok uzun süre emek verdik bittiği zaman daha çok üzülürsün bir sakin ol konuşmayı dene bence
Soran10 ayevet aynen öyle o beni korkaklıkla birey olamamakla suçluyor ama aileme kaç kez tepki verdim yapabileceğim her şeyi yapsam da ona yeterli gelmedi. her seferinde engellese kavga etse her yerden ben ulaştım koştum. ne zaman o yazacak mı dye beklesem sessizliğiyle karşılaşıyorum. hani o evlenme tarihinde diretmese bu sorunlarda ailesini yıksın demiyorum ama beni anlasa bana yeterdi. ama tüm çevresi sanki beni suçlar gibi beynine giriyor ellerimden hayatım kayıyor ve ben seyrediyrum. :(
Soran10 ayçok sağ olun uzunn uzun cevaplarınız empatiniz için de
Cevap sahibi10 ayGördüğüm kadarıyla yani bu ilişki senin sayende bir yerliliği geliyor sürekli sen alttan alıyorsun Ama bu şekilde de olmaz ki belli bir şeyden sonra artık sen de mutsuz olursun Peki ne düşünüyorsun Ne yapacaksın bence bir karar vermek zorundasın devam edeceksen karşına alıp konuşacaksın her şeyi yok bitireceksen de bitir artık önüne bak
Soran10 ayeğer evlilikte baskı yapmasa süre olarak ailemi alıştırmak kendim de destek almak isterdim. öyle olsa bence her şeyin düzelme şansı var. ama 2 aya ailem kesinlikle yumuşamaz ve bi nikahla koşmak da zoruma gidiyor. ama geçen sne eyllde evleniriz diye kendi aramızda söz verdiğimizden beni oyalamış durumda görüyor. ama ben bunca olayı öngöremedim. kendimi suçlamaktan kendime sevgim kalmadı
Soran10 ayYazma dememin sebebi bi sakin kal sürekli kavga vs oluyor
Olacak da böyle hep bişeyelr düzelmeden
son iki mesajı da bu, ne demek istediğini de anlamıyorum "Olacak da böyle hep bişeyelr düzelmeden" ne demek yani anlamadım ki
Cevap sahibi10 ayYani her şeyin yarım kaldığını belirtmek istiyor hiçbir şey düzelmiyor hayatımızda bunu demek istiyor sana
Soran10 aysence kendimi ailemi yoksayıp nikaha hemen evet demeli miyim
Cevap sahibi10 ayŞimdi asıl sıkıntı şurada aileni yok sayıp nikahı basarsan onun ailesi de sana destek değil sana köstek olursa mutsuz olursan bu sefer aylin'i geri dönüşün de olmayacak yani şu anda çok gerçekten zor bir durumdasın haydi onun ailesi sana karşı iyi olsa tamam diyeceğim sana bas ama onun ailesi de sana tepkili ve büyük ihtimal de o ailesine karşı hiçbir zaman seni koruyamayacak diye düşünüyorum
Soran10 ayben de böyle düşünüyorum. peki gerçekten ayrılırsa ailesinin hatalarını daha iyi görür mü beni özler mi :(
Cevap sahibi10 ayİşte onu hiç kimse bilemez ne sen bilebilirsin ne bir başkası o an duyguları ne olur ama sana böyle diriltmesi de hoş değil ya yani şu anda seni gerçekten çok zor bir durumda bırakıyor ama senin için hangi yöne gidersen git şu anda iki taraftan da mutsuz olacaksın gibi
Soran10 ayaynen öyle
Cevap sahibi10 ayÇok iyi düşünmen lazım bu kararı verecek olan sensin iyisiyle kötüsüyle bir karar al ve düşün
Soran10 ayçok çok çok teşekkür ederim
Cevap sahibi10 ayRica ederim ne demek yani bir nebze de yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. Ama lütfen çok çok iyi düşün Ama lütfen çok çok iyi düşün
Soran10 aytabii yardımcı oldunuz. ama ben idrakimi kaybettim sanki. o kadar hüzünlü mutsuzum ki sdece uyuyorum yemek içmek kalmadı ne yapsam elimde kalıyor. bilmiyorum ya
Cevap sahibi10 ayEn kötü karar bile kararsızlıktan iyidir gideceğin iki yol var ya evleneceksin aileni geride bırakacaksın ya da ailene döneceksin sevdiğin insanı geride bırakacaksın Ama şurada unutmaman gereken şu ailen sana karşı haksızlık yapıldığı için karşı tarafa tepkili
Yapay Zeka Cevapladı
Bu mesaj gerçekten dolu dolu bir duygu bombardımanı gibi duruyor. Sevgilin açıkça çok yorulmuş ve ilişki dinamiğinizin onu da yıprattığını dile getirmiş. Mesajında seni önemsediği yerler var ama şunu da anlamalısın ki, o kendi duygusal sınırlarının zorlandığını düşünüyor. Sağlığın, beslenmen ve ailenle olan iletişimin üzerinden daha çok vurgu yapmış çünkü o da bunların hem senin hem ilişkiniz için kritik olduğunu görüyor.
Onun söylediklerini kırıcı değil, yapıcı bir şekilde ele alarak düşün. Belki kendini biraz toparlama zamanı gelebilir. Özellikle kendin adına bir şeyler yaptığında, ilişkiniz için de daha net yollar çizebilirsiniz. Stresi artırmak yerine sakin konuşarak çözüm bulmaya çalışın. Her yol bir seçenek, önce bir nefes al 🌿03 Yorumla
Soran10 ayYani ayrılma mesajı mı bu onu anlamadım
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen10 ayBu mesaj sanki ayrılma kararı gibi net değil ama "durum böyle devam ederse" demek istemiş. Onun seni önemsediği yerler var ama kendini de koruma derdinde. Mesajdan anladığım kadarıyla seni kaybetmek istemiyor ama yorgun ve tükenmiş hissediyor. Belki biraz geri çekilip sağlık ve iletişim konularında bir düzenleme yapmak iyi olabilir. İkiniz de biraz nefes alın 💔🍃
Soran10 ayTeşekkür ederimm
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
3Cevap
Ayrıl
01 Yorumla
Soran10 ayAyrılamıyorummm
Aşk İlişkileri konusunda 722 cevap paylaştı. Tekmeyi at geç
02 Yorumla
Soran10 ayNeden
10 ayYol ver
08 Yorumla
Soran10 ayNiye;(
- 10 ay
Bitmiş
Soran10 ayBitti artık gibi bi şey dememiş sanki ya
- 10 ay
Demesine gerek yok ki
Soran10 ayFotoğrafımızı vs silmemiş öyle olsa silmez mi
- 10 ay
Silmesine gerek var mı çıkış yolu arama
Soran10 ayNe bileyim kabullenemiyorum:( bitse daha farklı bi şeyler derdi diye avutuyordum kendimi
- 10 ay
Avutma kabullen Baby
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kavga ettik ayrılma noktasına geldik. Sevgilim şu mesajı atmış. Ne anlamalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar