Kavga ettik ayrılma noktasına geldik. Sevgilim şu mesajı atmış. Ne anlamalıyım?

İyi olabilir miyiz düzeltebilir miyiz diye konuşurken bitme noktasına geldi. Sinirle çıktı. Saat gece ikide şunları yazmış. Ne anlamalıyım? Mesaj şu: "(X) hep haftalardır kavga kavga vs. Asırı kötü durumdayız. Bende sürekli evlilik vs diyorum. Sende ayrılık korkusu, evlilik korkusu, kıskanclık , üzüntü her şey delirmemek imkansız. Bende aşırı geriliyorum strese giriyorum. Çözüm yok gibi ama. Sen telaş stres yapmadan önce bi kendi sağlığını düzelt, uyku vs yemek içmek. Ailene aşırı sinir oluyorum istemesen de. Benim kafamda engelleyince bitecek her şey bi şekilde hayat devam edecek kötü ya da iyi. Sen ailenle kendi sağlığın hakkında konuş zayıflıktan dirençisz kalıyor. Herşeyi konusuyon ama su korku şeylerin mahvediyor. Yaşımızın geçti dediğim cok uzadı cok cok. Bende bunu olmayacakmıs hayırlısı böyle değilmiş senin adına da düşünerek bitsin diyorum. Üstten vs bakmıyorum. Sen her yönüylen bana saydıklarınla aşırı donanımlısın zaten. Kendine zarar verme artık beni dinlemiyorsun kimi dinleyeceksin kendine gel önce bi beslenmeni düzeltt ciddi sorun bu, sonra uykunu. Ailenle de konuş iletişim kur. Sen cocuk değilsin herşeyi yapabilnBazı şeyler yaş gittikçe yapılmıyor öğrenilmiyor yaslanılıyor. Vücut kafa kaldırmıyor. Yazma dememin sebebi bi sakin kal sürekli kavga vs oluyor. Olacak da böyle hep bişeyelr düzelmeden"
Kavga ettik ayrılma noktasına geldik. Sevgilim şu mesajı atmış. Ne anlamalıyım?
Cevapla