Nasıl aşıcam bu durumu ya? kimseyi sevemiyorum onu unutamıyorum ben napıcam böyle?

4 yıllık ilişkimiz vardı. 3 ay arayla 2 kez aldattı. ve yakaladım ilişkimiz bitti. şu an başkasıyla konuşuyorum bana çok değer veriyor, iyi düzgün bir çocuğa da benziyor ama sevemiyorum eski duygularımı hissedemiyorum. keşke bana o hataları yapmasaydı da onunla birlikte olsaydım istiyorum
Nasıl aşıcam bu durumu ya? kimseyi sevemiyorum onu unutamıyorum ben napıcam böyle?
Cevapla