Flört gibi oldugumuz cocuk 5 gundur mesaj atmadi, ben atmalı mıyım?

Ya genelde o daha ilgili davranır ve konuşmalarımızda hemen mesajlarimiza döner falan, ama arada ben yazardım arada o. 5 gündür yazmıyor, sizce ben yazmalı miyim? Hikayelerimi begeniyordu dün bugün beğenmedi mesela ama sizce ne yapmalıyım? Ben mesaj atmak konusunda cekinmiyorum ama bazen erkekler of bu da peşimde diye düşünür mü diye endişelerim oluyor.

Flört gibi oldugumuz cocuk 5 gundur mesaj atmadi, ben atmalı mıyım?
Cevapla