Ben mal mıyım aptal aşık mıyım yani gittikçe yaşlanıyor ama o bile hoşuma gidiyor?

Sevdiğimin herşeyine aşığım.. Yani kimler istedi istiyor elimi salladım ellisi oldu ama kalbim bir onda o sıcaklığı hissediyor ve bu asırları aştı yemin ederim unutmak istiyorum ama başkasına asla bu duyguyu hissedemiyorum
Güncellemeler
10 ay
Zaten konu Emre haha
Güncellemeler
10 ay
Unutmamız gereken bir aşkın içinde yer alıyorum alıyoruz ama oda bende kafayı yiyoruz anlatsam zaten kimse anlamayacak.. Biz severken acı çeken iki insanız bizi kimse anlamaz bizi bağışlayın.. severken ait olurken ölen iki kişiyiz.. destan olduk hala ne vazgeçtim vazgeçti ölümsüz bir şey bu tarif etsem de hissedemeyecek ve anlamayacaksınız çünkü Allah’ın bize armağan ettiği bir yangın 🔥 bu:))
Ben mal mıyım aptal aşık mıyım yani gittikçe yaşlanıyor ama o bile hoşuma gidiyor?
Cevapla