12 yasindayken bir kizdan hoslandim ve onu unutamiyorum. ayrica kendisi erkeklerden hoslaniyor💔?

12 yasindayken bir kursa giderken bir kizdan cok hoslandim. ama arkadasca oldugunu saniyordum o dönem. ondan cok etkilenmistim ona benzemek istiyordum yaptigi her sey cok havaliydi kendisi de cok guzeldi cok farkliydi tanistigim kimseye benzemiyordu kimse beni onun gibi etkileyemedi. hayat görüsümü her seyimi o kiz degistirdi hatta yeni bir ben yaratti haberi bile yok. maalesef cok kötü bir sekilde kavga edip iletisimi kestik benim bir yanlisim sonucunda. aradan 9 yil gecti hâlâ unutamiyorum. acaba o yanlisi yapmasaydim farkli olur muydu hâlâ konusur muyduk belki bir seyler degisir miydi neler olurdu hâlâ hayatinda olur muydum... onu cok özlüyorum. stalklayabildigim kadar stalkliyorum spotifyda neler dinliyor instagram profilini yeni buldum ama hesabi gizli fake hesaptan istek atmaya da yüzüm yok max profil fotografi degistirdi mi diye kontrol edebilirim. ondan özür dilemeyi cok isterdim ama hiç yüzüm yok. 9 yil once yaptigim bir hata yüzünden oldu hepsi. beni affetmeyecegini de biliyorum beni sevmeyecegini de biliyorum ama ben onu cok seviyorum. baskalarini sevmeyi denedim baska erkeklerle ciktim ama hicbirini onun gibi sevmedim. baglanamadim. aklimda hep o vardi. keske...

12 yasindayken bir kizdan hoslandim ve onu unutamiyorum. ayrica kendisi erkeklerden hoslaniyor💔?
Cevapla