Çoğu kız arkadaşım bekâr, hayatlarındada kimse yok çoğu erkek arkadaşım da öyle sorun ne?

kızlar adam yok ki diyor prenses olmuş diyor erkekler

erkeklerde evlenilecek kız yok ki ben böyle yalnız mutluyum bide ekstra sorumluluk alamam kafasında

geneli böyle düşünüyo

kız kankilerim erkolar ölsün diyor

erkek kankilerim kız mı benden uzak Allah'a yakın olsun diyorlar

hacı siz nasıl evlenip yuva kuracaksınız diyorum kader be diyorlar

Çoğu kız arkadaşım bekâr, hayatlarındada kimse yok çoğu erkek arkadaşım da öyle sorun ne?
Cevapla