Tanımadığı kişilere geri dönüp aramış olduğunu diyen biri neden aramaz?

Güya numaram yok eski sevgilimde. Silmiş. Ben herhangi bir mesaj atsam okumamış olduğunu diyor. Bir kez de beni yanlışlıkla aradığını demişti aradan dört gün geçince. Ben de o gün uzatmadım, tamam dedim ama bana günde 400-500 kızla konuşmuş olduğunu diyen biri o kadar kişiden aşağı inip numaramı nasıl bulup da beni yanlışlıkla arıyor diye düşünmeden edemedim ve yalanını yüzüne vurmak için aradım. Numaram engelliydi ama androidde görünüyor. Geri aradı. Ben de 400-500 kişiden 4 günde 1600-2000 kişi eder. O kadar kişiden aşağı inip numaramı bulmak zor olmadı mı dedim. Spam aramalar dedi. Dün gece de ben ona aynı şeyi yapacaktım. Çaldırdım ama bu defa geri dönmedi. Aklımdaki o soru hani bu ben mesaj atınca okumuyordu? Ben buna ne istediğini bilmez hallerinden , yalanlarından sıkıldım. Bir ay boyunca iyice düşün taşın. Ona göre ben de benimle sevgili olmak isteyen başkasıyla yoluma devam edeceğim dedim. Numaramı silmiş olduğuna hiç inanmasam da o mesajın başında kendimi de tanıttım.

Tanımadığı kişilere geri dönüp aramış olduğunu diyen biri neden aramaz?
Cevapla