Sevgilimin arkadaşının düğünü var. O kadar güzel olmuş ki içim gitti. Başka erkekler kafasını karıştırırsa diye endişeliyim. Sizce?

Zaten kız arkadaşım hep güzel. Bugün bambaşka güzel olmuş, büyüleyici. Zaten onu kaybetmekten çok korkuyordum, şimdi bu korkum bin kat daha arttı. Keşke sevgilimin yanında olabilseydim! Sevgilimin arkadaşına zaten güvenmiyorum; her ne kadar kız dostu olsa da şüpheli. Neyse, öyle işte. İnşallah sevgilimi kaybetmem. Ne olursa olsun seviyorum… 8 seneye yaklaşıyoruz.

Sevgilimin arkadaşının düğünü var. O kadar güzel olmuş ki içim gitti. Başka erkekler kafasını karıştırırsa diye endişeliyim. Sizce?
Cevapla