Konuştuğum kız bana numara vermedi. Lütfen açıklamayı okursanız sevinirim Beni istemiyor mu?

Uzak mesafeli konuştuğum kızla 2 aydır konuşuyoruz. Çok güzel konuşuyoruz ve anlaşıyoruz arada şakalaşıyoruz. Gelecek planı şöyle böyle yaparız olur İnşallah diyor. Bende inşallah dedim. Bana nereye gideceğini işten çıkıp eve geleceğini haber veriyor. Bende ona aynı şekilde haber veriyorum. Birbirimizi bazen anlık fotoğraf video vs atıyoruz. Ben haftaya kızla görüşeceğim. Benim için 2 gün izin almış. Ben 2 gün kalacağım. Kız ailesinde yaşıyor. Ben ailemden kızdan bahsettim. Kızla ciddi düşünüyorum. Ben kıza dedim ki ailemden sana bahsettim Gerçekten mi ne diyeceğini şaşırdım 🙈🙉☺️😌 dedi Kızda ablasını benimle konuştuğumu söylemiş. Buna sevindim. Ben bugün kıza dedim ki Seni hep ilgileniyorum. İlgilendiğimi biliyorsun değil mi? Bunu hep bilmeni istiyorum dedim mesajın yerine kalp emojisi yaptı. Oda dedi ki biliyorum farkındayım 😊biz konuşuyoruz hala devam ☺️dedi. Sonra dün ailesini haftaya 2 gün izin aldığını söyledi. Annesi dedi ki 2 gün ne yapacaksın diye ailesini yalan söylemek istemedi. Dedi ki İzmir’den de bi arkadaşım buraya gelecek dedim ve senden bahsettim 🫣dedi Bende gerçekten mi çok sevindim dedim Mesajın yerine kalp emoji yaptı.

NOT : Bugün kıza dedim ki birbirimize numara ekleyelim. Whatsaptan konuşuruz. Olur mu? Dedim kızda böyle daha iyi dedi Neden bana güvenmiyor musun dedim. Kızda hayır öyle bir şey demedim. Yanlış anladın Birbirimiz tanımaya çalışıyoruz ya yüz yüze görüşürüz konuşuruz anlaşırız ne hissediyorsa kararı veririz ona göre numarayı verip vermeyeceğimi :) dedi Yani beni istemiyor mu anlamadım?

Haftaya ilk görüşmede kıza açılmak istiyorum Kız beni istiyor mu?

Güncellemeler
10 ay
Arkadaşlar kıza ilk görüşmede açılacağım ama umarım beni seviyordur ya kabul eder Kızı hep mutlu ederim
Konuştuğum kız bana numara vermedi. Lütfen açıklamayı okursanız sevinirim Beni istemiyor mu?
Cevapla