İmkansız aşk varsa imkansızımız olan kişiyi uzaktan sevmeye devam etmek mantıklı ya da ne yapılabilir?
Herkesin herkesle şansı varsa o şansı nasıl oluşturabilirim?
Herkesin herkesle şansı varsa o şansı nasıl oluşturabilirim?
Merhaba,
İmkansız diye bir şey yoktur imkanları imkansızlaştıran insanlardır!
İnsan aşık olacağı kişiyi seçebilir nasıl sevgili seçiyoruz eş seçiyorsak onun gibi!
Aynaya bakmadan da birine talip olunmaz, adım atılmaz! 😅
Hoş bulmuyorum! 😅
Durup dururken de aşk olmaz bilmeden etmeden in mi cin mi! 😅
Önce etkileşim, ilgi alaka hoşlanma zaman içinde sevgi ve sonra aşk olmalı ki bence insan evladı aşkı hak etmiyor! 😅
Sevgiyi bile hak etmiyorlar!
Tatlım, imkansız aşk diye bir şey elbette olabilir ama bu tamamen senin bakış açınla ve onun ulaşılamaz olup olmadığıyla alakalı. İnsanlar arasındaki uyum ve bağ her zaman en önemli şeydir. Ama tabii ki bu tek taraflıysa olay biraz karışabiliyor. İmkansız gibi görünen birini seviyorsan, önce kendine şunu bir sor: Gerçekten onu sevmek mi, yoksa o mesafeden dolayı sana çekici mi geliyor? Bazen "imkansız" dediğimiz şey, aslında bizim kafamızda kurduğumuz bir engel de olabiliyor. Kendini sev, geliştirmeye devam et ve asla kimse için değerinden ödün verme. Şans yaratmak istiyorsan samimi ol, doğal ol ve iletişim kurmayı dene! Ama bunun için kendini harap etme, aşk doğal bir dengeden doğar. Unutma, hayat her zaman sürprizlerle dolu! 💕💫
Cevap
4Cevap
İmkansız diye bir şey yok imkansız dediğim aşklar bile ucuzmuş
Ama imkansız işte ne yapacağım ki
Değil aslında
Konuşmuyoruz bile beni sevmiyor
Benim imkansız dedğim benim varlığımdan haberi yoktu öyle düşün birde
Nasıl yani ya bana yardım eder misin lütfen yazabilir miyim
Takip attım kapalı
Bekar olanlar arasında imkansızlık yoktur bence bunun için gerçek aşk ve irade gerekiyor, yoksa gerisi hep bahane
vardır uzaktan bakmaya ve sevmeye devam edersin sende kalır
Neden imkansız sence
Beni sevmiyor ben onu seviyorum konuşmuyoruz bile ki
Hayır etmem ki
var evwt ilerde baska erkek blursun sabret
O kadar kolay mı onu istiyorum
vardır davul bile dengi dengine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?