Flört dönemi boyunca “bunu söylemesem iyiydi” dediğiniz en büyük hata neydi?

Bazen karşımızdaki insan o kadar samimi gelir ki, bir an kendimizi tutamayıp her şeyi anlatırız… Sonra da 'Bunu niye anlattım ki?' diye düşünürüz.
Gereksiz detay vermemek lazım ya.. 🫣
Flört dönemi boyunca “bunu söylemesem iyiydi” dediğiniz en büyük hata neydi?
Flört dönemi boyunca “bunu söylemesem iyiydi” dediğiniz en büyük hata neydi?
Cevapla