Bazen karşımızdaki insan o kadar samimi gelir ki, bir an kendimizi tutamayıp her şeyi anlatırız… Sonra da 'Bunu niye anlattım ki?' diye düşünürüz. Gereksiz detay vermemek lazım ya.. 🫣
Flört dönemi boyunca “bunu söylemesem iyiydi” dediğiniz en büyük hata neydi?
Merhaba, Biraz boş boğazım, her şeyi anlatırım, içimde tutmayı sevmem, güzel insan ise anlaması gerekeni anlar, kötü kalpli ise her şey olabilir! 😅
Mesela kız arkadaşım benimle tartışmazdı hiç, sen hep haklı çıkıyorsun haklı çıkmayı biliyorsun derdi. 😅
Çoluğu çocuğu gençleri koruyorum, her anlamda elimden ne gelirse savunma dersi de veriyorum dini konularda da hakkını savunmakta önemli!
Hep şey derim mesela çevremdekilere haklı olmak değil hakkını savunmak önemi, istediğin kadar haklı ol, sessiz sakin olursan, hakkını savunamazsan, ne önemi olur ki! 😅
Örneğin bir trafik kazası haklısın ama tutanağı nasıl tuttuğun önemli, haksız duruma düşebiliyoruz! 😅
Dümdüzdüm aşkıma, hep laf sokardı! 😂
Aşkım derdim haklarini savunamıyorlar ama öğretiyorum öğrendi çoğu! 😅
Üniversite mezunuydu kendini ifade etmekten acizdi! 😅
Bu tarz hesapların canı cehenneme! 😅
Mesela tartışırdık, sakin olduğum için kızardı, niye sakinsin, ulan ne yapayım yani, küfür mü edeyim bağırayım çağırayım mı! 😅
Sevenlerin kavga etmesi çok saçma. Tartışma esnasında iki kişiden biri susmalı, geri çekilmeli, alttan almalı. Öfke kötüdür. Öfkeli olan ayakta ise otursun. Oturuyor ise uzansın. En iyi pehlivan öfkesini yenendir...
Hani rakip değiliz be, düşman da değiliz, ulan birlikteyiz sevgiliyiz, bu neyin tribi, niye düşman gibi tartışır ki sevenler! 😅
Dik gitmenin rampa yokuş yapmanın ne anlamı var ki! 😅
Üç günlük dünya, dün bitti, bugün bitiyor yarın belli değil! 😅
Yani bazen karşımdaki insana fazla şeffaf olabiliyorum. İlgimi, alakamı, sevgimi çok gösteriyorum. Buda ister istemez onları şımartıyor. O dönemlerde keşke yapmasaydım dediğim oluyor.
Bunu ben çok yaşadım. Güvenip duygusal boşluğuma gelip anlattım. Ve ilk tartışmada zaafımi bana silah olarak kullandı. Sana kendimle ilgili çok şey anlattım ama senin aklında Sadece beni nasıl vuracağin kalmış dediğim oldu..
Ah, işte o flört döneminde ağzımızdan kaçan cümleler yok mu, insanı uyutmayan cinsten 😂 "Lisede ilk sevgilimle... derken..." gibi bir anı patlatmıştım ve anında 'Bu neden çıktı şimdi dilimden?' diye pişman oldum. 🙈 Gerçekten her şeyin bir zamanı var, fazla açılmak bazen kafa karıştırabiliyor. Ama neyse, bunlar tatlı tecrübeler… 🥂