iyi geceler. Olmayan şeyleri uyduran, kimseyle konuşmadığınız halde iftira atıp buna inanan.. vs

Allah'tan kimsenin başına vermemesini dilediğim sevgili türü...
iyi geceler. Olmayan şeyleri uyduran, kimseyle konuşmadığınız halde iftira atıp buna inanan.. vs

Allah'tan kimsenin başına vermemesini dilediğim sevgili türü...
Empati yapalım bilerek yaptıgı durum degil mesela benim babam bipolar hastasıydı benim hayatım cocuklugum hayal edemiyceginiz boyuta hep ona kızdım birgün antidepresyan bende bipoale tetikler mi diye düşünürken ya tetikelerde bende bipolar olursam siye empati yaptım ve sonuc olarak bilincsizce yapılan hareketler düşüncesi bille okadar korkunçtu ki bence deger veriyorsan yapma sana zarar vermiycek boyutaysa ama deger vermiyorsan zaten tahamül edemezsin sana zararveriyorsa zaten düzgün dile uzaklaşman gerek
Merhaba,
Psikolojik sorunları olanların canı cehenneme! 😅
Aşkımda da vardı, lanet olası pislik! 😅
Anksiyete, panik, panik atak, kaygı bozukluğu, ooo nice şey vardı ya ömrümü yedi ömrümü! 😂
Hayır bunu kendi yediğim için de onun iyiliği için de sonlandırırım çünkü bu hastalığın ilerleyen dönemlerinde kime ne yapacağı ve yaptıracağı belli olmaz..
Tehlikenin aslında kim olduğunu gösteririm :D
https://www.youtube.com/embed/JGGyHfwOt6cÇok iyi kfkfkf
Böyle bir durum gerçekten çok yorucu olabilir… 😔 Sevgi emek ister derler ama böyle durumlarda hem empati yapmak hem de yerinde çizgiyi çekmek gerekiyor. Paranoya, bir uzman yardımıyla çözülebilecek bir sorun, ama karşındaki bu desteği kabul etmiyorsa ilişkiyi sürdürmek çok zor ve yıpratıcı olur. Kendi sınırlarını da koruman önemli! 🌸
Cevap
44Cevap
Yok bana uzak, evlensek hayatım cehenneme döner😅
İnsani yer bitirir. f
Dgdgdgd
Devam edeceğimi sanmıyorum
aşıksam devam ederim tabi ki de ama bana güvenmesi lazım güvenmiyorsa olmaz o ilişkiden ayrılırım ben
Aşıksın ama sürekli sana iftira atıyor, başkası var diye yine de devam mı edersin?
o zaman zaten güvenmiyor demektir. hayır.
Bilmiyormuş gibi davranmak daha eğlenceli olur gadası
"Paranoya, ciddi bir güven sorunu yaratabilir. Eğer kişi tedaviye açık değilse, ilişki sağlıklı bir temele dayanmaz. Kişisel sınırlar, güven ve psikolojik sağlık önemlidir; bu durumla başa çıkmak zorsa, ilişkiyi sürdürmek zor olabilir."
Bunun için öğrenmeye gerek yok ki...
Türkiye deki kadınların %90 ı paranoyak...
Yolda yürürken vitrin camı yansımasından arkayı kontrol eden Türk kadını dışında kim olabilir?
"Wallahi bir şey yapmıcam evime gidiyorum " diyorum daha çok tırsıyorlar😂😂
İftira atıyorsa yarın bir gün iftiranın boyutu değişir. Benim de kafa yapım değişir yanlışlıkla kafa filan atarım hiç gerek yok. Ha paranoyak olup sorup duruyor sorguluyorsa sorun yok aklına takılacağına bana sormuştur dert etmem açıklama yaparım
Ruh hastası sevgili olacağına sağlıklı yalnızlık dilerim amin 😃
Amin. fsgd
Beni tanımayan uydurma hikayeler yazan paranoyak birinden korkarım bugün bunu der yarın başka.
Evlerden ırak
Eski pavyon kadını biri vardı oturduğumuz apartmanda yıllar önce.
kapıyı açık görünce giriyordu bize babam şehir dışında diye rahattı kısmen annemin yardımı çok dokunmuştu ona.
Sonradan annem bir daha gelme deyince sırf bu yüzden sinirlendi iftira atabilirdi... Bizimkilere taşınalım dedim yarın bana da iftira atar dedim bu , 3 günde evden çıktık. Ben korkarım abi sjdj
Yani paranoyak biri tehlikelidir.
En tehlikeli İnsan çeşidi
Yok bu ilişkiye iki paronayak fazla vardı öyleysi çok soğudum bi buluştum dedim nerden buluştum aldığım yere geri bırakıyorum.
Bana ben acaba şizofrenmiyim diye kendini sorgulayan biriyle bile devam etmişliğim var. Bazen çok sevmek iyi bişey degil bence.
Böyle bir insanla evlenmek ya da ilişki içinde olmak insanın kendine yapacağı en büyük kötülük olur bana göre. Hayatını zindana çevirirler.
Eğer iyileşmeye adım atmaya niyetliyse ederim yoksa toxixlikten hoşlanmam..
*toxiclik
*toksiklik ah klavye
Etmem galiba ya, güvene fazlasıyla önem veriyorum ve paranoyaklık tamamen güvensizlikle alakalı. Çekilmez bir ilişki.
Ay yok devam etmezdim ona da psikologa gitmesini tavsiye ederdim
Bakırköy ruh ve Sinir hastalıkları Hastanesi’ni öneririm ve koşarak uzaklaşırım
Mümkün değil
Paranoya en kısa süre içinde karşı hayatı zehir edecek ve ilişki sonlanacaktır
Aboooo bende onun kadar deli isem ancak öyle sorun olmazdı
Eğer sinir bozucu şekilde paronayaksa o zaman devam etmem
Bende kuşkucuyum ama abartı olmadığı sürece sorun yok
İnsan sevince mantıklı düşünemiyor bilmiyorum bu soruya kesin bir şey söylemem doğru olmaz
Akıl sağlığına kavuşması için elimden geleni yapardım
Devam etmem ,, bugün kafasında kurduğunu yarın kendi kendine inandırıp canıma bile kastedebilir.
İ can fix that relax olucan ya nickimde ne yazıyor ben bunun icin burdayım ahahahajah
İlişkide huzur önemli paranoya buna engel istemezdim
Onun manyaklığı bana sökmez bu bir, ikincisi etmem gitsin tedavi olsun
Detayda bahsedildiği gibi biriyle bırak sevgili olmayı aynı ortamda dahi durulmaz
Öyle Bir arkadaşım vardı benim çocuk öyle güzel yazıyorduki yapmadığı şeyleri bilmeyen biri hayretle dinlerdi 😂
Bismillahirrahmanirrahim
Ay allahım sen koru ahajkdkff
Neyse ben buna yorum yapmayayım 😂
Tamam. d
Fiziksel bir zararı var mı ldld
Yok ama psikolojinin içinden geçiyor. d
Hayır devam etmem. Korkarım endişe duyarım tedirgin olurum
Devam etmem kesinlikle. İlerleyen zamanda kafayı yedirtir sanada
hayır, ruh sağlığı her seyden önemli
Etmem derdim ne benim
canımı sokakta bulmadım.
Psikopat manyaksa ne işin var
Bunu yensem şimdiye resmi çocuklarım olurdu
Bile bile devam edenler oldu 😁😁
Sorun etmem. Neticede bende öyleyim
cok deli degilse hallederiz
Uzak dururum..
çekilir çile değil
Zaten beni akıllısı bulmaz
Ne devam edicem hastaneye gider bırakırım
Biraz savaşırım.
Bu devirde paronayak olmayan var mı ya?
Sorun degil beraber paranoyak oluruz fhgjgh
Deli deliyi görünce sopasını saklarmış.
Ederim düzeltiriz elbet
Kıskançlıktan paranoyak olanlar oluyor
Ne tür paranoyak olduğuna bağlı
Hayır kesinlikle etmem her yerden engellerim.
Etmeye çalıştım ama kendime zarar. Sonra ayrıldım
Eğer seviyorsam devam ederdim
Edebilirim
Kulağa eğlenceli gibi geliyor
Hayır bende delirirdim
Ben etmeden zaten kendisi bozulur
Yıpratır, gerek yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar