merhaba. Hep bu anı beklemiş diye düşünürdüm. Peki ya sen ne düşünürdün?

Gördüğün gibi çok unutkanım😅
merhaba. Hep bu anı beklemiş diye düşünürdüm. Peki ya sen ne düşünürdün?

Gördüğün gibi çok unutkanım😅
Merhaba,
Ayrıldığım kızdan kurtulmak beni mutlu eder. Yakın zamanda yol verdiğim kız nişan davetiyesi atmıştı, sevindim çok şükür diye canı cehenneme! 😅
Eskiden bir kız vardı, yol vermiştim ona da bir hafta peşimden koştu sonra da o da nişan söz yapmıştı görücü usulü, kurtulduğum için sevinmiştim! 😅
Ne kadar tez o kadar iyi, yol veriyorsak sıkıntı var demektir! 😅
Aynen erken kurtulmak önemli d
Evet evet 😅hani yanlış kötü biri olacağına mutsuz olacağımıza yalnız olalım daha iyi 😅
Aynen öyle
EyvAllah 🌸 Gönlünce olsun mutlu ve serin akşamlar diliyorum 😅
Demek ki beni sevmiyor ki başkasına yönelmek istiyormuş diye düşünürdüm seven bir insan sevdiği tarafından terk edildiği zaman kendine gelemez bu ona çok acı verir düşünsene aşık olduğun kalbinden yüreğinden sevdiğin seni terk ediyor seni istemediğini söylüyor ne kadar acı bir şey kalbini paramparça eder ama ben asla böyle bir şey yapmam tabi sevdiğim kızla sevgili olurim sevmezsem hayatına aşk olarak girmem
Birlikte olduğum kadınlar bu tarz cümle kurmadı. Sanırım biraz kaliteyle alakalı, kendini bilen biri erkek ya da kadın bu tarz şeyler söylememeli bitiyorsa bitmiştir soğuk sıcak öfke ile saldırmak veya bir şeyleri kanıtlamak anlamsız
"Eig" teşekkür
Ne kadar doğru bir karar verdiğim için kendimi tebrik eder o şahsın adını dahi unuturdum ki cidden unutuyorum kişileri tamamen 😂
Üstüne sadaka verirsin 😅
Yoo kendimi şımartırım önce ben 😂
Bir kutu browni al mis
Yoo 1 tane yeter o kadar da deel 🤣
Al al, şımart kendini d
Şeker komasına mı gireyim kızım? 😂
Doru, sonra üzüntüden hastanelik olmuş derler. d
Ölçülü olmak iyidir iyi 😀
Bünyen alışık değil, ben bir kutu bitiriyorum üzgünken. d
Gerçekten bünyem alışık değil doğru çarpıyor beni 😂
Bence bu cümle biraz garip bir bahane gibi, sanki zaten başka birisini gözüne kestirmiş de, "Unutmak için yapıyorum" diye kendini savunuyor. 🙃 Ama senin yerinde olsam rengimi belli etmezdim, gayet cool bir şekilde yoluma bakardım. "Ben unutan değil, unutturulan olurum!" diye düşünsene, süper havalı bir vibe! 😌✨ Seni üzecek şeylere kafa yorma canım! ❤️
Cevap
35Cevap
Bir şarkı var ya ne yapsan sen beni unutamazsın der Emre aydın 😇
Evet biliyorum, güzeldir..
Hadi yolun açık olsun derdim😅
Geç bile kaldın ikile derdim 🥹
Yollar gidişine hasta derim
Umurumda olmayacağı için takmazdım. ben zaten ayrılık konuşması yapmışım ve ayrılmaya karar vermişim gerisi beni ilgilendirmez
Beni unutmak için başkasını konuşmaksa planın, zaten hiç sevmemişsin demektir.
Çünkü seven insan unutmak için başkasını aramaz, kendini toparlamayı seçer.
Ben senin geçiş dönemin olacak kadar sıradan değilim. Başkasıyla unutuluyorsam, zaten hak ettiğim biri değilsin.
benden ayrildi eski sevgilim baskasini buldu sonra bana geldi 2 gun once bana iliskisi oldugunu soylemedi sakladi benimle yataga girdi ben istedigimi alirim dedi sonra megersem sevgilisi varmis çocuga acidim yataginda reelde baskasi var mı beni hayal ediyomus baskasinin yataginda yazik ya cidden yazik bilseydim onla yataga girmeyecegimi biliyodu saklafi benle yataga girene kadar zorladi beni iliskiye zorladi Şu an terkettim engelledim omur boyu gelmesin
İçten içe kırılırdım ama dışarıya belli etmeden “Sen bilirsin” deyip geri çekilirdim. Yani kendisi bilir. Sonuçta artık olan olmuş. Bana böyle bir şey ile gelmesi ancak nefretimi kazanmasına sebep olurdu.
Seni anlıyorum bende aynısını yapıyorum çünkü derdim
Etkiye tepki yani
Onun yasını tutacak olsam zaten ayrılık konuşması yapmam bide sünnet korkusu verdim sanmasın herkesin bi alıcısı bulunur
Kesinlikle
Ayrılmak isteyen benim zaten bu durumda o nedenle hiç rahatsız olmam zaten ayrılık konuşması yapmak zor acaba üzecek miyim çok dersin. Umarım çok mutlu olursun. Benden daha iyisiyle karşılaşırsın falan derim.
Bunca zaman sonra demek konuşmayı öğrendin
Derdim 😅
Gahanaja
Ben kimin aciz, kimin gerçekteb güçlü olduğunu bilirim..
Helemson duyduklarımdan sonra.. herkes zayıfmış, farkettim.
Yolı açık olsun ;)
Kesin öyledir derim
El cevap..
“Sen başkasıyla konuşmaya hazırlanırken, ben zaten kendi içimde sesleri susturmayı öğreniyorum. Kimi kaybettiğimiz değil, kimi bıraktığımız önemlidir.”
Bu karakterde olduğunu geç fark ettiğim için bitiriyorum zaten, bu dakikadan sonra beni unutmak için aynı anda 5 kişiyle bile konuşabilirsin. Derdim galiba...
"Bana bahane sunma. Zaten ilişki içerisinde çoktan planlar yapıp, yedek listeni hazırlamışsın. Beni aldatmışsın. Komik olma." derim.
Peki kendini kötü hissetmemek için bu iyi bir şey, saygı duyarım der giderim madem öyle istiyordu yapsın o zaman.
Ayrılık konuşması yapmışım daha fazla ne yapabilirim ki
Ayrılmaya karar vermişsem, ne yapsa beni ilgilendirmez
Konuş konuş nasıl olsa unutamazsın şekerim
Soğumak için güzel bir neden vermiş olur
Görüldü atar yoluma bakardım.
Bu saatten sonra ne yaptığı beni ilgilendirmez. Dilerse on erkekle muhatap olsun.
Geri adım atmadan, ayrılmakta ne kadar doğru bir karar verdiğimi söylerdim...
Yap derdim, ne diyim.
Afferim aslan parçası klavyene zeval gelmesin 🙃
Shdgdgd
De hittir len gözümün önünden derdim
Fjgjg
Ayrılmamı bekliyordun aaa köpek derdim ldld
Hoşt de birde. d
Köpek " çok hafif doru. dhdhf
Anlık şok geçirirdim mfkfjfk
😮 yüz ifade. d
Ben gibi çiviyi başka çivi sökemezde yinede sen bilirsin
İstersen a... A... Gez diye bi şarkı var onu gönderirdim jjhdhdhdhdhdh
O saatten sonra umrumda olmaz özgür biri o da bende başka ilişkiye başlaması beni ilgilendirmez
zAvAllı adam nihahahha
Ne halin varsa gör derdim
Karaktersiz mi kendisi acaba
Demez be almaz o riski
Ne yaparsa yapsın.
Ne yaparsan yap kardesm
ne halt ediyorsa etsin bana ne
Sana da bu yakışır derim, canı cehenneme olsun..
Beş ayda unutacağım adamı bir anda unuturum
Yengeye selam söyle 😃
Yolun açık olsun bayyyy
bak kardeşim çalarım senin derdim
ne bkkk yiyorsan ye derdim
Yol verir geçerim ne yaparsa yapsın
Umrumda bile olmazdı 😆
Yol verip geçerdim
Karaktersiz biriyle olduğumu düşünürdüm
"Ee bana ne" derim
Canın cehenneme derdim
Beni bahane etme pez... derdim
Kendine yazık etme, derdim heralde
Eziklik ve heyezan psikolojisi.
Konusmazsan senin ben aw Derdim
Git kendine yakışanı yap derim.
Zaten ayrılık konuşması yapıyorsam gözden çıkmışım demektir istediğini yapabilir
Senin sorunun
Umrumda olmazdı.
Normal karşılarım bitmiş sonuçta
Çok s...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?