8 ay geçti neden eximi unutamıyorum? Yeni birine neden ısınamıyorum?

Bu kadar sürede atlatmış olmam gerekmez miydi? Olmadı, artık farklı şehirlerdeyiz. Herkes hayatına devam ediyor. Benim de etmem lazım. Yeni biriyle tanıştım muhabbeti iyi, yakışıklı, uzun, zeki, kariyeri iyi yani kısaca kağıt üzerinde çok iyi potansiyel bi ilişki olabilir ama o çekimi hissetmiyorum aklıma hep exim geliyor. Bi daha o bağı kimseyle kurmak istemeyecek gibi hissediyorum, napıcam?

8 ay geçti neden eximi unutamıyorum? Yeni birine neden ısınamıyorum?
Cevapla