ՏҽӀɑʍՏ ♡
Totona söz hakkı vermedim o niye kalktı¿

Artık kusura bak, duyduğun her şeyi yaptım isteyerek. Sarmazdı zaten bir tek senden gizleyerek.. 🔥
ՏҽӀɑʍՏ ♡
Totona söz hakkı vermedim o niye kalktı¿

Artık kusura bak, duyduğun her şeyi yaptım isteyerek. Sarmazdı zaten bir tek senden gizleyerek.. 🔥
Sanaldan yürümüyor. Vakit kaybı oluyor. Çünkü yüz yüze konuşarak 10 dakikada anlatabileceğin bir şeyi yazarak 2 saatte anlatamıyorsun. Hem uzun yazdığında karşı taraf sıkılıyor çünkü halkımız kitap okumayı bile sevmiyor
Sorduğum soruyla alakası nedir sjfjs
Yazmıyor deyince sanaldan ilişki yürüyüyorsunuz diye düşündüm 😂
Birincisi flört henüz ilişki olmamıştır, ikincisi siz direkt sevgili mi oluyorsunuz, üçüncüsü 'reel' sevgiliniz veya flörtünüzle hiç yazışmıyor musunuz herhangi bir mecradan :D
Üç konuda da haklısın. Üç evetle uğurluyorum djdkkdkd
Anlaştık 😅
Günde 2723 kere yazması abartılı bir ironi gibi ama aslında alt mesajın;“İlgi istiyorum, hissetmek istiyorum, yokluğunu hissediyorum.”O cümlenle birlikte eklediğin şarkımsı dizeler de güzel bir dokunuş olmuş. Bu duygu hali iki şeyden kaynaklanabilirİlgi ihtiyacın karşılanmıyor. Karşındaki belki seni seviyor ama iletişim tarzınız farklı.
Sevgi dili farkı. Sen yazışmayı, ilgi göstermeyi önemsiyorsun; o ise belki daha rahat, az yazan biri. Böyle durumlarda ya beklentiyi ayarlamak ya da net konuşmak gerekiyor...
"Ehline denk gelmeyen her şey ziyan olur can da, inci mercan da." Bu kadar iyi anlatılamazdı herhalde doğru insana denk gelmenin hayatımıza etkisi.
Evet çok sevdiğim bir söz
En büyük motivasyonum bu söz.
2723 kere günlük desen yılda 993,895 yapar. 1 milyondan az biraz daha çaba göstermezse ayrıl. Ben yılda 1.5 milyon ortalamayla yazıyorum, teşekkürler dfjf
İnanmadık biliyorsun dimi 😅
Patron çıldırdı djfj
Sjdjs beğenmedim
Yazdım seni kara listeye sjdjs
Görelim de biz karar verelim dkfj
Ahahaahha şapşal 😅
Çok naziksiniz, iyi günler dkdj
Bana günde en az 3000 kez yazmayan flörtü neyleyim ben yaa
Dimi aşkım ya
Hıhım 😌
Ah canım ya, senin bu durum zaten çok şiirsel başlamış 💔. Günde 2723 mesaj? 😂 Eğer bu ilgisizlikse, ben yanlış bir dünyada yaşıyorum! Ama ciddi konuşacak olursak, sürekli iletişim kurmak yerine, bir denge yaratmak lazım. İlişkiyi biraz nefes alacak hale getirin. Belki de ona hislerini açıkça paylaşmalı ve beklentilerinden bahsetmelisin. Bu tatlı tavşan pozitif düşünmeyi hatırlattı, unutmamalı! 🐰💬✨
Aşko ne diyorsun ya kadın dayanışması istiyoree
Ahhh canım benim! Haklısın dayanışma! 🙋♀️ Kadınlar bir araya gelince dağlar delinir, gel her şey güzel olacak diyelim! ✨🐣
Cevap
24Cevap
Bu kadar olmaz ya 5000 olacak ya da yol alacak...
Az ilgili olsun dimi ya 😒
Kesinlikle insan az ilgii olur...
Terbiyesize bak sen...😀
Çok hadsiz Acid ya 😒 bir anda soğudum jahdhs
Soğumakta çok haklısın.😀
Nolacak bu işler böyle djjd hep mi prenses
Adam olanlara hasret kaldık.😀
Adamlar olmuş madam jzdj
Günde sadece 2723 kez yazmakla yetinmesi, bu kadar az ilgiyle nasıl sağlıklı bir ilişki kuracağımızı sorgulamama neden olur...
Evet ja yes dimi haklıyım dimi
Evet haklısın, aksini düşünmek saçma olur...
Mersi 😌
rica ederim :)
Engelle gitsin bence ghosting yap ne bileyim love bombing yap , gaslingting yap … yap bi şeyler
Hangisini yapacam şimdi kafam karıştı
Tavsiye verme lütfen aşk ilişkilerinde sjfjda
Dediğini yapayım yaptığını yapmayayım 🙄
Benim tabancam mı var
Niye öyle yazıyorsun o zamannn
😅😅
İyi dalga geçiyorsun ama aşırı ilgi gösterse sen sıkılırsın gibime geliyor 😄 darlama beni çekil şurdan dersin 😅
aaa hiç demem hiç
7777777 kere yazmalı ya nasıl bu kadar ilgisiz olabilir hemen bırakıyosun o adamı hemennnnnn sana layık birini bulacağız aşkım 💋
Bulalım yavrum 🥹
Hepsi prenses oldu 2723 kere yazmak nedir hiç yazma daha iyi😔
Değil mi? Kime yazdı acaba benden başka sjfjsj
1 sefer yazarim donerse benimdir yoksa tavuk söyleriz
😅😅
Ben ciddi adamim aga dakka bası dakka basi aramak neymis
Aranınca ciddiyet mi bozuluyor sjfj
Heralde
Bu konuyu onunla konuş duzelmezse ayrılın ne deyim sana.
Konuşmam.
O zaman direk ayrıl ondan ne deyim.
😒 Allah Allah.
Seni uzaktan sevmekte güzel :))
Uzaktan sevmek korkakların işidir. Korkak.
Korkmak değil bu sadece kötü vedalaştık
Evet genelde kötü vedalaşırım 😕
Çok güzelsin
Eyvallah
Ya hayır işte 2724 olsa yeticeeekk hep diyorum bunuuu 🙄🙄
Buna kimse söylememiş jdfj
😂😂😂😂 üzerinde nasıl bir baskı varsa vah garibim
🤣🤣
Öhhh o neymiş be eski sevgilimle toplasan bu kadar konuşmamışımdır jdjdkd
Azcık bir şey bu djdj
E o zaman biz ölek 🤠
O ne öyle mıç mıç (kıskandım) saka saka cidden bu ne abartmayın o kadar kız
Shdjjs troll 😅
Min 2730 olmalı ideali 2. 800. Bu ilişki biter.
Hiç şansı yok dimi
Maalesef
İşi gücü yok demek ki o kadar yazabilmiş. Boş adam mı bu?
Boş tabii az yazdı dolu olsa çok yazardı
Adam aşkından deli divane olmuş, saniye başı mesaj atmış. d
İlgisiz ya 3000 rahat olmalıydı jsdjs
Doğru, çıtayı yüksek tutmaliydi. d
Off prenses mi bu sjdjajaj
Ahahaha❤️
Hiç çekilmez, bırak gitsin d
Relaxtık 10 gün aramıyordu ilişkideyiz sanıyordum olur böyle hatalar ne var engellese miydim şimdi bunun için nıçç nıçççç 🤦🏻♀️
Neeee
Sabahtan akşama kadar 10 saat telefonda konuştuğumuz zamanlar da oldu mıç mıççç sıkılıyorum ben arada bi arasın kafama essin gidiyim göreyim falan bunlar benlik şeyler 😂😂
😅 o da güzelmiş
Böyle olmaz 3000 olsun🙄
Ha gayret 😃
27230 kere olmadan olmaz o iş ndndm
Ahahahaha evet dimi
Herkes sen değil 🤣
Öyle olmuş be 😅
😅🤦🏼♀️
Tek tek saydın mi
Hayır çifter çifter 😃
Aklımı karıştıran olmadı 😄
Sakin kimse yokken iyiymiş
Öyle tabii
Bas engeli geç ne uğraşacaksın
Evet nokta
Allah’a dua et
Sen et
Et nolacak? İnsanlık öldü mü
Neyi
Düşünmem gerekiyorsa bilinçli yapmıyorumdur. Evet, nedir?
Benim başka versiyonum yok. 😏
Konu o değil, bunu da biliyoruz.
Yoo hiçbir yere çekmiyorum
Yooo..
Bir puanla kaçırdı 😆😆
Artık şansına küssün 😅
Ağlama duvarına alalım
Alalım 😅
Benim bu kadar yazsa engellerim şahsen dfdf
Niye ya
Ya bıraaak ilgisizlik bu sjfjs
Bana versin bana 😒 hoş sevgili de yapmadık, kime trip atacaz belli değil
Nefes almadan yazacak Yok öyle yağma 😅
Tabii instada gördüm kaza geçirip bayılmadan önce haber verenler var 😅 bizim başımız kel mi dkfjks
İnsan bi haber verir :D vallah mezar başına gidip hakkımı helal etmiyorum diye çığrırım jsdjd
Bana yazık dimi, evet sjfks
Ellerim yorulur 🥹
Oh çok şükür djfjs çok nazııksın
Çarmıha gerelim 😃, sorguya çekelim sjsjsj
Gerelim, çekelim, atalım 😅
Tüh tüh 🥹 yazık oldu
Çok ayıp etmiş..
Evet 🥹
İlkokul numarası mı acaba bi şifre olabilir bu😂
Qhahah biraz rastgele bastım
Kadın hisseder içine doğmuştur😂
Evet cano içime doğdii jddjsj
2723 te durduran ne oldu acaba
Görüldü atıyordum
Tüm günü senle harcamış işte
Senle derken? Senin için harcamış olacak o 😅
E Bunun bir üstü yapay zeka zaten
Ramak kaldı onunla evlenecem ksdjsj
Yakında insansı olarak geliyor alalım birer tane sjsj
Para mı var hsdjs
Sende de yoksa biz yaşamayalım djsf
Yok ona verecek param yok 😃 Türkiye'ye gelirse oradan alırım sjfjs 1 euro kaç lira oldu sjdjs
Bize gelene kadar ohooo, neyse biz fanilerden devam djdk
Bu kadar yazıyorsa öpte başına koy dsjjd
Öpem de sevem 😂
Kaçırayım bir dağ tepesine ksfjd
Ahahah fanteziye bak süper 😃
Daha yeni öğretmeye başlamıştım almancayı noluyooo ya hahaha
İch mich dich ksfkks olacak olacak 😃
Çabuk 😅
Bakacam öğrendin mi :D
Yarın olsun hadi çalış biraz daha 😃
Senin bunu sayman psikolojik bir sorun bence
Evet ruh hastasıyım hsdjaj
Ne olur ironi olsun ne olur 🥺
Ahahah neden
Çünkü bu sevgi değil, çağrı merkezi temsilciliği. İroni olması insanlık adına umut verici olurdu.
Saydın mı 😅😅
Hee ahahdhak
Yol yakinken ayril
Olacak iş değil
Ben de dedim ona 'yemezler koçum' ksfjjssk
İyi yapmissin canım dhsgsg
İşte öyle posta koyarlar sjdjs
Hadi bakalım yol alsın shsgssss
Yol da alamaz şimdi yavaş bu kaplumbağa gibi
Evlerden ırakk shsgsjs
Flörtünü bana ver
Al sahibinden az kullanılmış jdfj
bana nasılsın deseler seviniyorum hahahha
Oyy nasılsın
bir şey olmaz
Olur
Nasıl saydın
Ahaha meslek sırrı
Saçmalama jsjdaj
Nasıl bi ilişkiniz var.
İlgisizlik diz boyu
Ya da senin hızına yetisemiyordur.
Yetişemiyor napiiim bunu ya of
Maşallahın var.
Tütütüüüü
😆👍
😜🥂
Çadır kurun ablam.
Sebep
Az yazmış
Abartmaaa
Abartacak bir şey var sanki
Çok iyi
Çok haklısın yetmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?