Sonlandırmanız gereken bir ilişkidesiniz ama bahaneniz yok. Ne söylerdiniz?

Arkadaşlar sevgilimle sorunlu bir ilişkimiz vardı, ikimiz de birbirimizden kopmak ve başkasıyla yolumuza bakmak istedik. Ama olmadı yapamadık. Yerine koymaya çalıştığım kişi bana onu daha çok özlettirdi. Sevgilimle birbirimize yeniden bir şans vermeye karar verdik. Fakat sorun şu ki denemeye çalıştığım kişi çok iyi bir insandı ve onun kalbini kırmadan ondan ayrılmam gerekiyor. Bugün onunla buna devam edemeyeceğimi söylemek için görüşeceğim, ama nasıl bir gerekçe sunacağım veya bunu onu incitmeden nasıl sonlandıracağım hakkında bir fikrim yok. Geçerli bir bahaneye ihtiyacım var. Bana bağlandı ve bir yara olmak ne de kötü hatırlanmak istemiyorum. Lütfen fikirlerinizi belirtin.
Güncellemeler
10 ay
Eklemeyi unuttum; bitirmeyi ve bir gerekçe sunmadan istemediğimi söyledim, ama böyle bitmesine izin vermiyor. Kabullenemiyor. Bir gerekçe sunsam da sorguluyor çözüm yolu arıyor. Öyle bir şey söyleyeyim ki bunu kabullensin ama kalbi kırıkta kalmasın
Sonlandırmanız gereken bir ilişkidesiniz ama bahaneniz yok. Ne söylerdiniz?
Cevapla