Flörtüm sabah ‘günaydınnn’ yazmadı. Sizce ayrılık konuşmasını sabah mı yapayım, akşam mı daha dramatik olur?

Günaydın canlar! Kahve içmeden önce kimseyi silmeyin lütfen, önce uyanalım bi. 😌

Sabah ‘günaydın’ mesajı gelmedi… Bu ilişkiden hâlâ umut var mı, yoksa vedalaşmayı öğle arasına mı sıkıştırayım¿

Flörtüm sabah ‘günaydınnn’ yazmadı. Sizce ayrılık konuşmasını sabah mı yapayım, akşam mı daha dramatik olur?
Flörtüm sabah ‘günaydınnn’ yazmadı. Sizce ayrılık konuşmasını sabah mı yapayım, akşam mı daha dramatik olur?
Cevapla