Günaydın canlar! Kahve içmeden önce kimseyi silmeyin lütfen, önce uyanalım bi. 😌
Sabah ‘günaydın’ mesajı gelmedi… Bu ilişkiden hâlâ umut var mı, yoksa vedalaşmayı öğle arasına mı sıkıştırayım¿

Günaydın canlar! Kahve içmeden önce kimseyi silmeyin lütfen, önce uyanalım bi. 😌
Sabah ‘günaydın’ mesajı gelmedi… Bu ilişkiden hâlâ umut var mı, yoksa vedalaşmayı öğle arasına mı sıkıştırayım¿

Sabah yazmaması belki başkası için önemsizdir ama bazen bir günaydın gelmeyince, insan kendini hiç yokmuş gibi hisseder. Günün o ilk anında hatırlanmamak, bazen saatlerce anlatılan ilgisizlikten daha çok şey söyler. Ayrılık konuşmasını sabah yapmak daha net ve serin bir karardır; fazla düşünmeden, direkt. Ama akşam… o karanlık çökerken söylenen her söz daha ağır, daha derin olur. O yüzden ne zaman söyleyeceğini değil, hangi anda daha çok içini rahatlatacağını düşünmek gerek. Kalbin ne zaman taşıyorsa, zaman o zamandır.
Okuduğun için teşekkür ederim 😊 djfjsjsk
Yılan sjdj
😅😅
Palavra! Mesele adamın sana "GÜNAYDINNN" mesajı atmaması değil.
Adam ya tipin değil ya düşük gelirli ya da herifin senin üzerinde meşru otorite kurabilecek bir ağırlığı, duruşu yok. Sebep üçünden biri, ikisi veya hepsi... Net!
YERYÜZÜNDE HİÇBİR KADININ KRİTERİ "GÜNAYDINNN" mesajı değildir.
Yoo kriterim o
Belki de bahanendir.
Belki sen çok fazla kuruyorsundur Fiko belki kadınlar hakkında pekte bilgi sahibi değilsindir 😅
Fazlasıyla gerçekçiyim. Skalası yüksek bir adamla sevgili olan bir kız, hiçbir zaman karşısındaki bu tip angajmanlara çekmez. Tam aksine GÜNAYDIN mesajını kız bizzat kendisi atar.
İkincisi; ''pekte" değil "pek de" doğrusu. Bağlaç olan -de, -da ayrı yazılır.
puahaha skalası yüksek adam mı. Fikret Fiko diye yazmama takılmamış pekteye takılmış. Lütfen sorularıma bir daha gelmez misin :D teşekkürler pekte bir memnun olurum, istediğim kelimeyi istediğim şekilde yazarım. Selam da selamss değildir mesela veya günoşkiii diye bir kelime yok, gayet keyfi, bye
Hangi soruya gelip gelmeyeceğim kendi inisiyatifimde olan bir konu. Yine de teklifini düşüneceğim.😏
Ah canım, ne tatlı bir dram havası seziyorsam! Bu kadar büyütmeyelim bence, belki şarjı bitmiştir ya da kötü bir sabah geçiriyordur. Ama yok, “ayrılık” diyorsan, akşam kesinlikle daha etkileyici olur! 🎭 Amaaan, önce sakin bir kahve içip düşün yüreğim 🌸☕
Yüreğim mi 🥹🥂
Ay evet ya, senin yüreğin tam bir romantik novella gibi! 🥹☕ Kahve etkisini bir bekle, şarjlar dolmuş mu bir kontrol et! Belki de bir sürpriz yapar 👀✨
Cevap
56Cevap
Allahım sen bizi koru :)) amen
Noldukine ajdjs
Siz siz olun yazın Günaydınnn diye
Hataydı shdjs
Ya bıraaak djfjs
Eski denizlerde yüzmeyi
Akşam yap daha etkili olur...😀
dimi akşamı zehir etmeli djfks
Ayrılmak için geç kalmışsın, kaçta kalkıyorsunuz? 9 da ayrılmış olman gerekirdi. Mesai başlamış hala günaydın mesajı yok. Bu kabul edilebilir bir şey değil.
Benim sabahlar geç başlıyor djfk
Onun sabah kaçta başlıyor asıl önemli olan bu. Çok rahatsız edici. Al mektubu ver mektubumu.
Hiçte önemli değil
Sabah yaparsan “kahvaltı niyetine kalp kırdım” havası olur, hızlı ve acı.
Ama akşam yaparsan, gün boyu düşündüm, büyüttüm, müzikle besledim, “bunu hak ettim” kıvamında servis edersin adsf
😂😂
Öteki gün sabahı bekle sonra da yaz de ki ;
Canım dün Günaydın demediğin için gün aymadı dünün güneşiyle de bugünün çarşafı kurutulmaz sen artık kuru temizlemeciye git ben kepenkleri kapatıyorum”
Copy paste yapayım bunu sjdj
Aynısı oldu bana kendisi öyle yazmış ben de günaydın yazdım niye soğuksun çok kıuru bir günaydın olmadı mı dedi
3 n ile Günaydınnn tarzı
Belki adamın günü aymadıı..
Sen bi yüreğini hop ettir. O zaman günü de ayar gecesi de 😂
Hop ettirecem akşamı bekliyorum veya yarının sabahı djfjs
Daha çok güm ettirecekmişsin gibi vibe aldım ben sjhg
Arasındaki fark nedir jdfjs
Bahanesi ne imiş öğren bakalım 😃 sonra veda konuşmasında sana ben de yardımcı olurum hatun sjsjsjsjsjs
Hangi konularda aşko 😅
Yok ki flörtüm sfjjs
Amin canııım 😄
♥️
Kahveni iç keyfine bak akşama doğru hamleni yao tatlim 😏 isi ne günaydın da yazsın bir zahmet😄
Evet 😏 belki akşam iyi geceler güzelimmm yazar
Anlamadım şu ya günaydın yazmak bir insan 10 saniyesini alır 10 saniye ama bir günaydın yazdığın zaman karşındaki insanın sevdiği insanın buna mutlu olabileceğini hiç düşünmüyorsun. Bir ders ver bence de
Evet ya hadsiz
Öğrensin küçük gibi basit gibi görünen şeylerin aslında ne kadar önemli oldugunu
Sessiz kal hatta kaybol bı sure sonra hicbirsey olmamış gibi konus günaydın dememenin ne demek olduğunu bi anlasin
Ben de ona iyi geceler demem fjfjdj
Nasılsın da demem 🥹
Ghostcik yapacam djdj
😜😜
Ayrılık konuşmasını sabah yaparsan soğuk duş etkisi olur, ama akşam yaparsan tüm gün kafasında kurar. Dramatik etki istiyorsan kesinlikle akşamı seçmelisin...
Birkaç iğneleyici laf daha güzel olmaz mı Bence hemen kestirip atma
Atacam djfj
@Sosyetic_SheqiiL Sadece benim nacizane fikrim ilişkinizin süresini bilemediğim için dediğim gibi en doğru kararı yine siz vereceksiniz. Her iki taraf için de hayırlısı olsun
Tomommm
Sessizce uzaklaş, parmaklarının yorulmasına bile değmez.
Tamam 😅
Ayrılık konuşmasını bile hak etmiyor direkt engel 😂
İçimde mi kalsın tortim dkkf
Sal gitsin🤭
Tamam o zaman tutma beni sjfjs hazırlanıyorum
Hazırlıklı bide hsjdj
Tabii planlı ve programlı djdj
Ooo ben arkandayım 😂
Uuu sjfjjs
Ritüeli akşam yap ki yatağa hüngür hüngür gitsin.
Gamsız olur öylesi dkfk
Demediği için kafası kırılacak sjfj
Hıhım 🌸🍃
Banada kims esabah günaydın, akşam iyi geceler demiyor😅
Hadsizler cjfj
Aynen , dm kapalı🥳
ne demek günaydın gelmedi öldükte helvamızımı kavuruyorlar
Mevlit okutayım diyorum djfj
Dağatarız :D gelin tabii ki
Her şey usulüne uygun olsun djfjd
Dhdjsj deli
Hah işte burdaki en çok sorulan soru, dalga geçiyorlar sanırım ya da laf olsun diye soruyorlar
Evet eğleniyoruz djfj
Gece uyumadan önce ayrılık mesajı at engelle
Kalsın öyle ortada🤣🤣
Oha çok iyi
Bana güven o iş bende 🤣🤣
Hiç güvenmiyorum lan sana djdj
Bana neden güvenmiyorsun ya aaaa😱🤣
Aklıma bu şarkı geldi😂
https://youtu.be/6pZeJIQnkdY?si=bc6IDzz55ArjCbK3
Hey Allahım
😂😂🤣
Ayrıl direkt jkjkj hani geçen dedin ya Pu$$şt sever (tövbe ya) hep mi bunlar denk geliyor öff be jkj
Küfürler havada kalacak ama olsun sfjjs
Öğlen yap yemek yerken iştahı kesilsin akşama kadar aç kalsın 🤣
Çok kararsız kaldım sjfj
Geç kaldın ama sen yaaa 🤣🤣 karar ver ya da tam kahvaltı yaparken yaz akşama kadar aç kalsın 🤣
Yarın da bir gün dkfjs
Yaa soğur ki o zamana 🥹🥹 soğuk yemek isitilinca tadı kaçıyor 🤣
Soğumaz kadınlar 40 yıl sonra bile aynı meseleyi masaya aynı sıcaklıkta yatırabilir jsdj
Bak bu doğru 🤣 biz erkekler bu konuda mağduruz çok hafıza süremiz kısıtlı 🤣🤣
Öyleee yazık jddj
İnsan biraz estağfurullah felan der yaa 🤣🤣🤣
Demem :D gerçekler bunlar
Aha ben gibi biri 🤣🤣 takip etcem seni arada sataşırım sana aklınla dikin bir hareket ediyor 🤣🤣
Günaydın mesajı atmayani gün batmadan blokluyoruz kural bu sfjjfd
Bir şey demeyeyim mi sjfj
Sessizlik bazen en güçlü cevaptır boş ver deme sjjdss
Bence kahve eşliğinde söyle daha iyi olur. Kovalamayan erkekmi olur.
Ahaha aynen 😅
Hemen kötü düşünme belki hastadır halsizdir sonra yazar😅
Ok google desin gemini yazar onun yerine :D kolu kopsa yazacak, tavrımız net djfjs
Akşama kadar verileri topla çat diye atarsın suratına öyle daha etkili dramatik olur evet
Öyle kolay kurtulamaz pislik
Bırakmam yakasını kdfj
Savcılığa da verebilirsin mdbddh
Ondan adam olmaz.
Flörtüne şarkıyla, çiçekle uyandıranlar var ders alsınlar biraz. djdn
Vay pe 😄 şarkıyla diyorsun
Tükenmesinler 🥹
ortada bir şey yokken tartısma cıarmaya calısıyorumdur
Ortada bir şey var, 3 n'li Günaydın mesajı atılmamış
boşanma sebebi
Tazminat davası açarsam görür
adli işlemler baslatıldı😂
İlgisiz erkoyu annesi sevsin de jfjfk ayrılık konuşması da yapma 😂
Olmaz nasıl bir giriş yapayım sjdj
Senin o bana yazmayan parmaklarını diye girsem ksfjsk
Gündüz yazarsan, gün içerisinde iş güç ile kafası dağılır ve o yüzden istediğin etkiyi alamazsın ama akşam yazarsan tam da kafasını dinleyeceği saatler olacağından etkisi daha ağır olur.
Beni silen silebilir
Gözümden düşen milyon parça olur
Kalbimden düşense trilyon parça
Aşk meşk sevgili olaylarını sevmemde anlamamda
Böyle şeylere pek takılmam iletişim halinde olsun günün herhangi bir saatinde aklına geleyim yeterli. Herkesin işi gücü var
Akşam daha çok dram içerir
Tamam aşkım 😅
Hahah 🤣🤣
sabah yapma bence akşam yap gece özellikle düşünecek dingin kafası olur
Tamam şekerim jdjd
İncirler olana kadar bekle
Bir şans daha ver bence jsjjs
Akşama kadar vakti var djdj
Ben her sabah aksam duzenli mesaj atmayi sevmedigim icin bana atilmamasi da cok onemli olmaz ama erkek bi tık daha ilgili olmali gibi
Insan bir iyimisin her şey yolundami demeli bence kedtirip atmamak lazım
Bence ikindi yap ki arafta kalsın iş çıkışı seni ne anlasın de uursasin
Sabah yapsan daha iyi aslında günaydın mesajı niyetinde iyi olur
akşam yap beklesin o zamana kadar daha heyecanlı olur dhdj
Kendimi daha çok doldururum sjfjs
Sen yazaydin usendin mi
Hayır o bende önce kalkmıştır
Herrrr biseyi erkekten bekleyen turk kizi
Hayır ondan gelmezse başkasından gelir :D sorun yok
Iste bu yuzden yabanci gacilara yaziyorum
Siz bi tuhafsiniz herseyi erkekten bekleyen lanet bi cinssiniz
Aferin scjs
Kadrolu bekar olacak kalacaksiniz bu gidisle benden soylemesi🤣
Hiç dert değil djfj
Oyle deme insana bi partner lazim ahahahaahahahahahhaah djcjdjxhc
Iyi dusun , belki őlmustur
Ahahha 😂
İstersen birkaç kişi toplayıp dövebiliriz
Dövün djfj
Gidip öldürelim
Elimizi kana bulamayalım jdjf
Acı ona iyi geceler demezse sabah yap :D
😏 gece bitti işi
Bence ertesi sabahı bekle
Tamam
Vedaya gerek yok kapıyı usulca ört ve çık...
Çarpmadan olmaz
Gürültü yapsanda anlamaz ki
İçimde kalmaz
Böyle dertler var bi de dimi😀
Tuzu biberi
Allah a sukur tuzsuz bibersiz tatsiz bir hayat😅
Iyyy ot gibi
Ha senin flortun var yani 😀
Yok troll sorup eğleniyoruz sus oradan sfjs her an her şey olabilir
İyyy ot gibi 😄
Sus oradan 😅
Ayrica sev evde kaldin artik sansin yok kimse bakmaz sana 😛😀
Ay kahroldum sjfjjs asıl evlenen evde kalır, tek bir seçenekle 😂
Çapkın seni 😄
Hiç bile çapkın olsam ohoo 😅
E sen oyle dedin bi onceki cumlende 😅Valla ben de oyle capkin olsam hey yavrum hey😄Biz sap sap dolasiyoruz. Bizim dilimizde 😀
Ya bırak allasen
Niye nolduuuu
Akşam yap sonra da engelle yvsgg 😅
Çok pis gaza geldim djfjd
😒 çok çekecek elimden sjdj
Ağız topu gönder sjfjs plug gönder
Umarım değildir dkfj
Nasil böyle bir hata yapabilir
Hiç ya var bir mallık jsjd
Belki hala uyuyordur😀
Hayır uyandı
Yapmıcağın şeyi neden soruyon
Sana ne acaba
Hani burdan soruyonya
Her yerden sorarım hâlâ sana ne
Gece yap aşko daha dramatik olur
Gece bir de şarkılı gönderme falan yaparım 🥹
Hemen gonder gitsin rekabet ortamı olmasın 😂😂😂
Ne rekabeti sjfj
Flortunu yolla sen 😂😂😂
Siesta yaparken ayrıl çok iyi olur 😀
Ayrıldıktan sonra yaparım djdj
Tamam guzum yorma gendini 😅
Hemen vur tekmeyi gitsin
Akşama bırakmayayım dimi, evet djfj
Akşam daha dramatik olur 🥲
😏 akşamı zehir edeyim dimi? Evet ksfjks
Bence de. d
Günaydın yazmayan zaten ayrılmış sayılır. Kendini yorma boşuna
Olmaz no
Ya saçmalama bi gunaydin yazmadi diye sen yaz ozaman
Ne ben yazıcam ya yok artık
Evet illa daa o yazmalı
Sana ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?