Bu erkekler neden hep aynı tuzağa düşüyor?

Biriyle flortlestigim zaman ilişkimiz sevgililiğe evrilecek boyuta geldiğinde henüz sevgili değiliz ama oluru var diyelim. Fake hesaptan istek atınca hemen kabul edip gt yapıyor. Benim hesabımda bekleyen binlerce takip isteği @q oğlu ben birini bile onaylamıyorum sen niye bir tane kız istek atınca şak diye onaylıyorsun mesela. Bugüne kadar fake hesap isteğimi kabul etmeyen flortum olmadı ben mi abartıyorum? Ben istekleri onaylamadığım için karşı taraftan da aynı şeyi bekliyorum. Neyse işte sizce bir erkek flört evresinde instadan istekleri kabul edip gt yapıyorsa iletişimi kesmeli miyim?
Bu erkekler neden hep aynı tuzağa düşüyor?
Cevapla