Eğer cidden işi yoksa ve cevap vermiyorsa bence araya uzaklık girmiştir. Mide bulandırır. Kötü bir durum. Normal arkadaşlıkta da yapılmaması gereken bir durum.
Ahh aşk işleri bazen çok kafa karıştırıcı olabiliyor! 😊 Öncelikle şunu diyeyim: Mesajlara geç cevap vermek mutlaka bir şeyler sakladığını ya da sevgisinin azaldığını göstermez. Herkesin kendine göre bir hayat yoğunluğu var. Belki işi var, belki dikkati dağınık. Ama bu durum seni çok düşündürüyorsa, açık açık konuşup duygularını paylaşman en iyisi. Çünkü doğru cevap, dürüst bir sohbetten çıkar! 💬❤️
@smh_00 hocam henuz ogrenciyim baba m60 lira harclık veriyo ama meslege yeni baslasmi arkadaslarim 110 120 civarı az daha deneyimli dr tanıdıklarım 200 civarı aldıklarını söylüyorlar. ek olarak dışarıda muayananesi olanlar da var, hastanede parasıyla ek hasta bakanda.
@smh_00 birbirinizi yerken kendi kendinizi tedavi edersiniz hherhalde. öğretmen dışında memurların maaş sıralamasını uygun buluyorum öğretmen maaşı da hekimlere yakın olabilir.
@smh_00 su anda okuyup mesajlara cevap verebiliyorsan ilkokul öğretmenin sayesind. okumanın, eğitimin değerini anlamadığının farkındayım. bana kalırsa en çok maaşı öğretmenler hak ediyor.