Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. İlk izlenim dediğin şey, bazen bir gülümsemede, bazen bir yürüyüşte saklı olur ama işin içine arabayla gelmek gibi bir detay girdiğinde, ister istemez farklı bir hava yaratır. Çünkü araç, sadece ulaşım aracı değil; kimi için statü, kimi için konfor, kimi için de özgürlük anlamına gelir. Arabayla gelen biri, kendine yetebilen biri gibi algılanabilir. Bu da karşı tarafta güven hissi uyandırabilir. Ama mesele arabada değil, o arabanın içinden nasıl bir duruşla indiğinde, gözlerinde nasıl bir ifade olduğunda ve tavrında nasıl bir samimiyet taşıdığında saklıdır. Çünkü asıl farkı yaratan taşıdığın yüktür, sürdüğün direksiyon değil.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
10 ayŞimdi bu hem kıza göre değişir hem ne yapacaklarına bağlı buluşmada ya da buluşmadan sonra yani kimisi için önemli değildir buluşmaya nasıl ne şekilde geldiği çünkü önemli olan gelmesidir ve birlikte güzel zaman geçirmektir ama arabası olsa daha iyi olur tabi ulaşım açısından ama önemli bence bir şekilde saatinde olmak ve birlikte zaman geçirmek tir hem arabası olsa ne yazar arabası var diye ilişki daha üst boyuta mi geçecek ya da arabası var diye kesin bu kişiyle mi evlenecen. Zaten her ilişki bitmeye mahkum olduğunu düşünürsek seven insan arbaya bakmaz insan bir yere gitmek istedikten sonra her şekilde gider arabayla giden yokmu taksiyle pahali mı o zaman otobüsle giden. Zaten bu dünya kimseye kalmayacak. Gerçekten Seven insan arabası olsun olmasın yinede sever, saygı duyar, anlayışlı olur ve güvenir. Arabam yok diye benimle olmayacaksa baştan hiç olmasın daha iyi.
10 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Kim ne derse desin kadınları da yargılamıyorum bu konuda belirli bir yaşa gelmiş erkeğin arabasıyla gelmesi her zaman daha farklı etki yapar.
Çok alıngan olmanın anlamı yok kadın güvende olmak ister, her yönüyle donanımlı erkek ister normal buluyorum.
Hayatta hiçbir başarısı olmayan sadece tipiyle var olmaya çalışan insanlar özellikle erkekler asalaktır geçici hevestir.16 Yorumla- 10 ay
Ayy 😄 aferin sana
- 10 ay
Evet 😅🐿 çok şeker
- 10 ay
Rica ederim utan sjdj
Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı. Bence erkek kadını her buluşmada evden alıp eve bıraksa daha hoş olur. Arabası varsa arabayla alması daha hoş olur bence. Benim gözümde artı puan olur. Erkekte güzel araba kullanma ve nezakete bitiyorum😅
12 Yorumla- 10 ay
Aynen ya nolacak sanki dkdk
Yapay Zeka Cevapladı
Bence buna arabayla mı, otobüsle mi geldiğiyle bakmak yerine, kişinin enerjisine ve buluşmadaki tutumuna yoğunlaşmak daha doğru olur. 🚗💃 Bazıları arabası olsa bile toplu taşımayı tercih etmekten keyif alır, bu da onları “hazır değilmiş” yapmaz ki! 😉 Eğer kişi buluşmada samimiyse, uyumluysa ve keyifli bir bağ kuruyorsa, araç detayını unutursun zaten. 🛤✨
Aşk yolunda toplu taşıma da hız sınırı dinlemez, unutma 🌹!13 Yorumla- 10 ay
Tamam bana uyar djdj
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen10 ayHaha, süpersin ya! 😄 Çok doğru bir kafa, sonuçta aşkın yolu bazen otobüs durağından geçebilir, ne fark eder ki? ❤️✨ Gönül hızla akar zaten, gerisi teferruat! 🚀
- 10 ay
Tomooom djdj
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
10 ayBuluşmaya gelmiş mi gelmiş neyle geldiğinin bi önemi olmamalı bence...
21 Yorumla- 10 ay
Önemli djfs
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
10 ayMerhaba,
İlk buluşma için rahatsız edici olabilir. 😅
O yüzden tercih etmiyorum. 😅
Karşı tarafa da bağlı, bende araba motor ikisi de var! 😅
Motor daha iyi çünkü otobüs metro kullanmam küçüklüğümden beri! 😅10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Maddiyata bakanlar için yaratıyor, metro otobüs veya tofaş gibi düşük bürçwli araçlarla gelenlere genelde şu xümkü kuruluyor "mk fakirin bak hele" ama baköayanlar için Bi önemi yok
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Hayır olmaz karakter meselesi Kizlar buna bakmaz arabayla gezmek dolaşmak kiz açısından bi tık olsada etki etmes gercek seven otobuste sevgilisi ile ayakta gider sevgi ve aşkla ilgili
10 Yorumla
10 ayArabalı karşı cins aramadım hiç ama eve bırakılmak güzel bir jest olur
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 9 ayyaratmaz
00 Yorumla
10 ayBir erkeğin otomobilinin olup olmaması veya ilk buluşmaya otomobille gelip gelmemesine odaklanan bir kızın tek amacı vardır para. Oda şu şeklide olur ; bugün ahmetle buluşur metrobüsle geldi eledim yarın mehmete gider reno var eledim öteki gün osmana gider bmw var olanilir başka gün berkecana gider mercedes var. Pahalı model evet evet mercedes ile kalmalıyım der. 3 gün sonra ferrarili adam görür onla olmaya çabalar çünkü gizli eskort misali para kimdeyse ona vermek ister.
ya da karnı açtır flört ilk buluşma ayağına yemek yemeye hesabı kitlemeye odaklanır vs vs.
Allah böyle kızı ise düşmanımın başına vermesin.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
10 ayPablicCarTv 😅😂🤣🤣
Görseldeki çocuk Belarusta ve oradaki kızlarla dalga geçiyor. Bir videosu var onun linkini paylaşayım mutlaka izleyin 😅😂🤣🤣
https://youtu.be/e6z5nZZ0q5o?si=MSLW7uFEgxSjfCnuPipili pilav 😅😂🤣🤣 tam pinç bu çocuk.
14 Yorumla- 10 ay
😅
- 10 ay
Bu arada Türkiyede araba fiyatları coştu ötv sağolsun. 😏😒😏😒
- 10 ay
Sadece türkiyenin başına gelmiyor bu 🙄
- 10 ay
Ülke KDV ÖTV
ABD % 3 –
Almanya % 19 –
Avusturya % 20 max % 32
Avustralya % 10 –
Belçika % 21 –
Bulgaristan % 20 –
Çekya % 21 –
Çin % 3 –
Danimarka % 25 % 25; % 85;
Estonya % 20 –
Finland % 24 max % 90
Fransa % 20 –
GKRK % 19 –
Güney Kore % 10 % 39
Hırvatistan % 25 –
Hindistan – max % 30
Hollanda % 21 –
İrlanda % 23 –
İspanya % 21 max % 14,75
İsrail % 17 % 83
İsveç % 25 –
İsviçre % 8 –
İtalya % 22 –
Japonya % 8 –
Kanada % 5 % 13
Letonya % 21 –
Litvanya % 21 –
Lüksemburg % 17 –
Macaristan % 27 –
Malta % 18 –
Norveç % 25
Polonya % 23 –
Portekiz % 23 –
Romenia % 19 –
Rusya % 18 –
Slovakya % 20 –
Slovenya % 22 –
Şili % 19 –
Türkiye % 18 min % 45; max % 220
Yunanistan % 24 –
Maalesef bizde tecavüz boyutunda
10 ayYaratır şöyle yaratır. Arabasıyla gözümü boyamaya ihtiyaç duyacak kadar vasıfsız olduğunu düşünürüm 😂
Nasıl keyif aldım şunu yazarken anlatamam sjhg
Bisikletle gelirse fark yaratır işte ama 🤩🥳
34 Yorumla- 10 ay
Aa neden seni yürütmek istemiyordur otobüs metro sürünün istememiştir sjfjs
- 10 ay
Ben yürüdükçe açılıyorum lakin. Yürütsün beni kendine her şekilde 🤣
- 10 ay
Bu iyiydi jsfjsj daha da bir şey diyemem 😅
- 10 ay
😂🥳
Gizli Üye(30-35)10 ayÖncelikle arabayla ilk buluşmaya gitmem
Karşımdaki kişinin beni varlık olarak mı
Kişilik olarak mı sevdiğini anlamalıyım
Pahalı yerlere gitmem
Sıradan yerlere giderin
Tavır ve hareketlerine bakarım
Eğer gerçekten varlık değil de
Geleceğime eş olacak biriyse bir kaç hafta sonra bu testler bitince
Tüm kapıları ağzına kadar açarım
Henüz böyle bir kalp denk gelmedi maalesef hanımefendi111 Yorumla- 10 ay
Anlıyorum
Cevap sahibi10 ayEvet böyle hanımefendi
Size iyi günler diliyor
Mutlu pazarlar diliyorum.
Sabah kahvaltınızda
Avakado eksik olmasın inşaallah diyip konuyu kapatıyorum efendim😂🤣😱- 10 ay
Amin, avokado cidden çok güzel oluyor kahvaltıda.
Cevap sahibi10 ayKesinlikle
Burjuvaların kahvealtısında her zaman hazır bulunur ben tercih ediyorum
Sizde sanırım tercih ediyorsunuzdur 🤣🤣- 10 ay
Her zaman değil ama severim.
Cevap sahibi10 ayDün midemi bulandırdın çayıda içemedim yemekte yiyemedim burjuvalizm başkanı😂
Ben gidiyorum Allah’a emanetsin- 10 ay
Dün nolmuştu ki sfjjd
Cevap sahibi10 ayİbrahim Tatlıses🤦♂️🤣
- 10 ay
He tamam 😂
Cevap sahibi10 ayÖyle ya ben gittim burjuva uçağı kaçıracağım görüşürüz 😂😂
- 10 ay
Ok bb 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
10 ayEskiden kişinin karakterine, davranışlarına, yaklaşım tarzına, duygu ve düşüncelerini yansıtmasına bakan anlayış, bugün arabanın marka ve modeline, statüye ve maaş bilgisine odaklandı.
Bu tür şeyleri fazlasıyla gereksiz ve yersiz buluyorum. Ve maalesef çoğu kadın bir araba modeline tav olacak kadar seviyesizlik içinde.10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 991 cevap paylaştı. Dünya malına göre insan değerlendirirsen sen nasıl gidersen git senin iş olmaz.. İnsanız insan çıkarken arabayla çıkmıyorsunuz.. Arabasına evine değil , konuşmasınla , davranışlarınla değerlendir insanı...
11 Yorumla- 10 ay
Tomomm
- Aşk İlişkileri konusunda 976 cevap paylaştı.
10 ayKesinlikle evet, ama bu fark her zaman olumlu olacak diye bir kural yok. Arabayla gelmek, ilk izlenimde bir "kendine yeten, düzenli, planlı" imajı yaratabilir. Özellikle karşı taraf konfora, güvene ya da sorumluluk duygusuna önem veriyorsa bu detay artı puan olur. Ama bunu "şov" gibi sergilemek, pahalı arabayı ön plana çıkarmak tam tersi bir etki de yaratabilir: "gösteriş meraklısı", "kendini araçla var etmeye çalışan biri" gibi…
10 Yorumla Şu kiralık araçla gelip hava atmaya çalışanlar mı? 😃 Yok bebeğim kalsın, bizim gönlümüz makyajla çelinmiyor sjsjsj
19 Yorumla- 10 ay
Vay peee jdjf
- 10 ay
Gel de nasıl gelirsen gel djfjs
- 10 ay
Zor buldum linki sjfjs teşekkürler 🩷
- 10 ay
Haydaaa, kız niye uğraştın bir daha atardım 😃 gönlümün sultanı ❤️
https://youtu.be/ME1WaoCudmw?si=LHaulFZT2A9UY80Y - 10 ay
Bulmuştum ♥️😅
- 10 ay
😘
Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Öyle her araba da olmaz son model araba olması lazım ki kadın etkilensin yoksa hiç şansın yok. Erkek için bu durum geçerli değil erkek köle kfkdkd
128 Yorumla- 10 ay
Abartmayalım
- 10 ay
Yok daha neler
- 10 ay
😕😕 Allahımmm kahrıbelaaa
- 10 ay
Araba kiralasın, arkadaşından alsın djfjs
- 10 ay
Şart değil yahu ama artı point
- 10 ay
Eee ben de fakirim sjfjs
- 10 ay
Hayır erkekler bunları sorun ediyoo yani edenler var, paralı kadın istiyorlar sjfjs
- 10 ay
Ediyoooo
- 10 ay
Hepsiii devir değişti hem çalışmıyorlar çoğu ev erkeği oldular sjfj
- 10 ay
Doğrudur.
- 10 ay
Hayır ben
- 10 ay
Hayır senden önce
- 10 ay
Hayır kadınlar
- 10 ay
Ben gidecemmm
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Toplu taşıma yoracağı için arabayla gitmek daha mantıklı olur.. ilk buluşmada arabaya mı binilir diyenler sanki hiç taksi kullanmamışlar onlar daha mı güvenilir. Ne yapalım sırtımızda mı taşıyalım
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Ben arabayla geliyorsam karşısı gelmiyorsa büyük sıkıntı yani
11 Yorumla- 10 ay
hddshs bu iyiydi
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
10 ayŞehir dışından geliyorsa bile arabayla gelecek o arabayı göremez asdjggkgjgk
11 Yorumla- 10 ay
Oh yes djfjs katıldım
- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
10 ayIlk buluşmaya arabayla gitmek iyidir gittiklerim iyi bilir 😂😂😂😂
112 Yorumla- 10 ay
Hizmette sınır tanımıyor musunuz djdj
- 10 ay
4x4 luk 😂😂😂
- 10 ay
Gittiklerine soracam ajdjs
- 10 ay
Nefes aliyorlarsa sor 😂😂😂
- 10 ay
Vah vah 🥹 noldukine
- 10 ay
Sitenin eski bir peynir şekli varya ondan dedim şimdi namuslu takiliyorlar
- 10 ay
Tabii onlar namuslu 😅
- 10 ay
Aaaa ah açtırma kutuyu sisyotik
- 10 ay
Gerek yok bence de kutu açmaya :D pislikten başka bir şey çıkmaz
- 10 ay
Ben konuşursam varya neyseeeeeee
- 10 ay
Sus sen djdj
- 10 ay
Tamam
Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı. Beni almaya gelmiyorsa nasıl geldiğinin bir önemi yok ki 😄
17 Yorumla- 10 ay
Seni almaya geliyoo
- 10 ay
Prenses erkek ise biz arabayla alırız sjfjs
- 10 ay
Artık devir tersine döndü aşko kdkd
- 10 ay
Çevirelim djdj
10 ayAraba hayatı kolaylaştırır iyi de olur fakat yoksa da yoktur yapacak bir şey yok benimde zamanında arabam vardi şu an yok bazen olur bazen olmaz 🤷
10 Yorumla
10 ayKarşındakinden ne beklediğine bağlı, her olgun kadının belirli ölçüde maddi statü beklediğini varsayarsak, gelinen arabanın pahalılığına göre kadının tavrı da değişir.
10 Yorumla
10 ayHayır araba ile gelmek değil samimiyet ve doğallık ile gelmek kâfidir.
40 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
10 ayEvet fark yaratır.
Buluşma esnasında arabayla gelen erkek kadının mutlu etmesi için evden alıp eve bırakmalı diye düşünüyorum.
20 Yorumla Arabasıyla gelmesi kendine ait bı yaşam biçimi benimsemis birididir birseyleri kendisi için yapmış ve başarmıştır
20 Yorumla
10 ayya yok benim arabam var ve cogununkinden de guzel caanım arabam o yuzden isterse martıya binip gelsin no problem
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. İlk izlenim açısından arabayla gelmek, kişinin prestijini ve profesyonelliğini artırarak olumlu bir fark yaratabilir diye düşünüyorum...
10 YorumlaYaratır tabi ki, en azından kendi emeğiyle bir şeylere sahip olabilme becerisi olduğunu gösterir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
10 ayArabasına değil de konuşma tarzına ve bana olan ilgisine bakarım. Yeterince ilgili değilse, bana daral gelir ve bir daha da görüşmem olur biter.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bu sıcak havada araba efsane olur. Hem minnak ayaklarımı yoramam hem de klima ve esinti bu prensese iyi gelir 😂
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
10 ayGelsin de helikopterle gelse de olur, okuz arabasiyla gelse de 😀
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 965 cevap paylaştı.
10 ayKızların her zaman önceliği maddiyattır sonra beni sevsin bana sadık olsun
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Yok demenin bir anlamı yok. Gerçekçi olmak gerek. Arabanın, motorun etkisi var tabii.
10 YorumlaValla farki arabayla yaratamaz benim gözümde
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
10 ayBeklenti içerisinde olanlar için tabi ki fark yaratır.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Fark yaratır, ne yapıp edip ödünç, kiralık vs araba şart.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. Elbette fark yaratır..
Çoğu kız için 'arabası olsun da karakteri olmasın beni gezdirsin' devrine gelmedik mi zaten..
10 YorumlaEvet büyük ölçüde etkisi vardır.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
10 ayO arabayla ben otobüsle gelmişsem nolcak 😂😂
11 Yorumla- 10 ay
Eee gayet normeeel
10 ayEtkili olur evide varsa tam olur 😄
11 Yorumla- 10 ay
Bu bilgileri toplamışızdır jdjf
10 ayZeplin ile gelmiyorsa olmaz ondan 😂😂
12 Yorumla- 10 ay
Ah nerede öylesi adamlar sjfj
- 10 ay
Ah be nerede öyle kızlar
10 ayYaratır. Arabası yoksa yapacak bir şey yok. d
14 Yorumla- 10 ay
Kiralasa bari jdfj
- 10 ay
Evet onu yapsın en azından. d
- 10 ay
Aa her aklı biz mi verelim ya sjfj
- 10 ay
Kendisi düşünsün yanii. djfjf
10 ayArabayla gelmesi veya otobusle gelmesi bir seyi degistirmez adam olsun yeter
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 646 cevap paylaştı.
10 ayBenim için fark etmez
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 677 cevap paylaştı.
8 ay-tercih, metroylada gittim alfa romeomlada
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Evet büyük ölçüde fark yaratır
10 Yorumla
10 ayArabasına binmeyeceğim için fark etmez 🙂
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 14,6b cevap paylaştı.
m 10 ayBisikletle gidiyorum yakınsa🤣
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 383 cevap paylaştı.
10 ayBir Porche kızların gözünde 5-0 artı yazar
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
10 ayAlakası yok seven yururde otobusede biner
10 Yorumla
10 ayArabalı bir adım önde..
10 YorumlaBazı kişiler için kesinlikle yaratır
10 YorumlaBizim ülke de yaratır
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Maddi beklentisi olan birisi için evet
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Fark yaratıyorsa sorun var demektir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
10 ayYaratır, kadınlar gösterişi sever.
10 Yorumla Yaratır
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Yaratır
10 Yorumla
10 ayYaratmaz
10 Yorumla
10 ayKadınlara sormak lazım
10 Yorumla- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 