Hiç benlik bir durum değil. Yağmur yağıyorken el ele yürümektense otururuz güzel, üstü kapalı bir yere, alırız içecek yiyecek bir şeyler ve yağmuru izleriz daha mantıklı.
Yağmurlu havada el ele yapılan yürüyüş ilişkinin en romantik hali midir?
Evet.. çok romantik olduğum için öhömhöm çok severim bu tür şeyleri. Yağmurda el ele tutuşmak, yağmur yağarken denize girmek. Gibi birlikte geçirilen güzel zamanlar anlamlı geliyor
En sevdiğim en sevdiğim 😍 yağmur altı aktiviteler el ele sarmas dolaş ıslanmak gibi romantiklik mi var dans bile ederiz askimilaaa , bazı yagmirlar aşkı Alevlendirirr 🔥🫀
Yapmıştım hoş ama planlı değil yürürken yağmıştı çocuk kendimi romantik film sahnesinde gibi hissediyorum demişti havaya sokuyor insanı devamıda güzeldi 😄
Bence de herkesin romantizm anlayışı farklı sonuçta! 🌧️ El ele yağmurda yürüyüş biraz filmlerde güzel duruyor ama gerçek hayatta üşümek, saçın başın dağılması falan can sıkıcı olabilir. 😂 Senin dediğin gibi üstü kapalı, sıcak bir yerde oturup yağmuru izlemek de çok romantik aslında. İlişkiyi güzel yapan, ortak noktalarda keyif almak değil mi zaten? 🍵🍰✨